تفاهمنامه همکاری فدراسیون بوکس با تربیت بدنی آستان قدس رضوی

13:34 - 12 آبان 1399
کد خبر: ۶۷۰۸۰۹
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
فدراسیون بوکس تفاهمنامه همکاری با آستان قدس رضوی به امضا رساند.

- طبق اعلام سایت رسمی فدراسیون بوکس، با تلاش‌های افشین نفوذی رییس کمیته فرهنگی فدراسیون و همچنین امیرحسین اخوان رییس هیئت بوکس استان خراسان رضوی، پیش زمینه‌ای برای همکاری بوکس ایران با تربیت بدنی آستان قدس فراهم شد که نهایتا روز گذشته (یکشنبه) حسین ثوری تفاهمنامه همکاری فدراسیون با موسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی را به امضا رساند.

این حرکت ارزشمند در حالی انجام شد که قرار است موسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی با همکاری هیات بوکس استان میزبانی برخی اردو‌های تیم‌های ملی بوکس را هم بر عهده داشته باشد.

همچنین این ارگان فرهنگی ورزشی، سالن شهید محمد رضا سنجرانی را به رشته بوکس اختصاص داد.

حسین ثوری رییس فدراسیون بوکس در خصوص این تفاهمنامه اظهار داشت: باید از فرزاد فتاحی مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی، جبار قوچان نژاد معاون اداره کل، افشین نفوذی مسئول کمیته فرهنگی فدراسیون، تاج‌فیروز مسئول موسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی و امیر حسین اخوان بابت همکاری که برای امضای این تفاهمنامه داشتند تشکر و قدردانی کنم.

وی افزود: این حرکت یه گام رو به جلوی دیگر برای ما بود و برگ زرین در دفتر بوکس ایران به ثبت رسید. امیدوارم اینگونه حرکت‌های فرهنگی ورزشی در بوکس بیش از پیش اتفاق بیفتد.

رییس فدراسیون بوکس تصریح کرد: علاوه بر فدراسیون، هیات بوکس خراسان رضوی هم تفاهمنامه همکاری با موسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی به امضا رساند و خوشحالیم که توانستیم بوکس را رسما وارد این موسسه کنیم و امیدوارم همکاری دو طرفه ما با تربیت بدنی آستان قدس رضوی به قطار در حال حرکت بوکس سرعت بیشتری ببخشد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *