توقف اتلتیکو مادرید در مسکو/ تحقیر شاختار دونتسک در خانه

23:45 - 13 آبان 1399
کد خبر: ۶۷۱۱۸۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
هفته پایانی دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۰-۲۰۲۱ با پیروزی پر گل مونشن گلادباخ برابر شاختار دونتسک و توقف اتلتیکو مادرید برابر لوکوموتیو مسکو پیگیری شد.

- هفته سوم و پایانی دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۰-۲۰۲۱ در حالی با برگزاری دو دیدار همزمان آغاز شد که مونشن گلادباخ در اوکراین شاختار دونتسک را در دیداری عجیب گلباران کرد و اتلتیکو مادرید در خانه لوکوموتیو مسکو متوقف شد.

در یکی از مهمترین بازی‌ها و از گروه A تیم اتلتیکو مادرید در روسیه مهمان لوکوموتیو مسکو بود که در پایان این دیدار نزدیک و نفس گیر با تساوی یک بر یک به پایان رسید. هر دو گل این بازی در نیمه اول به ثمر رسید و ابتدا خیمینز در دقیقه ۱۸ برای شاگردان سیمئونه گلزنی کرد، اما میرانچوک موفق سد با گلزنی در دقیقه ۲۵ از روی نقطه پنالتی کار را به تساوی بکشاند. با این تساوی اتلتیکو مادرید چهار امتیازی شد و در چایگاه دوم این گروه باقی ماند و لوکوموتیو مسکو هم با ۲ امتیاز به رده سوم صعود کرد.

اما در پرگل ترين و زیباترین دیدار هفته سوم تیم شاختار دونتسک که در دو دیدار گذشته عملکرد بسیار خوبی برابر رئال مادرید و اینتر داشت در خانه میزبان مونشن گلادباخ آلمان بود که در پایان نتیجه‌ای عجیب رقم خورد چرا که نماینده آلمان با درخشش خیره کننده السان پلی شاختار را با ۶ گل تحقیر کرد تا مونش گلادباخ با رساندن مجموع امتیازاتش به عدد ۵ در صدر گروه B بایستد.

در این بازی السان پلی با گلزنی در دقایق ۸، ۲۶ و ۷۹ موفق به ثبت هتریک شد. همچنین بوندار در دقیقه ۱۷ (گل به خودی)، بنساینی در دقیقه ۴۴ و اشتیندل در دقیقه ۶۵ دیگ گل‌های نماینده آلمان ره به ثمر رساندند.  

برنامه کامل دیدار‌های هفته سوم دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۰-۲۰۲۱:

گروه A:

لوموکوتیو مسکو ۱ - اتلتیکو مادرید ۱

سالزبورگ - بایرن مونیخ

گروه B:

شاختار دونتسک صفر - مونشن گلادباخ ۶

رئال مادرید - اینتر

گروه C:

منچستر سیتی - المپیاکوس

پورتو - مارسی

گروه D:

میتیلند - آژاکس

آتالانتا - لیورپول



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *