پایان رقابت‌های دواتلون قهرمانی نخبگان کشور در بخش آقایان با معرفی نفرات برتر

16:10 - 14 آبان 1399
کد خبر: ۶۷۱۴۵۴
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
مدال طلاي اولين دوره مسابقات قهرماني كشور دواتلون نخبگان به منصور عبدي رسيد.

- طبق اعلام روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های سه گانه، مسابقات دواتلون تبریز در بخش آقایان با شرکت بهترین ورزشکاران کشور برگزار شد. این رقابت‌ها در دوبخش دواتلون قهرمانی کشور نخبگان و کاپ آزاد در مجموعه ورزشی یادگام امام (ره) تبریز و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی این شهر برگزار گردید.

در بخش نخبگان این رقابت‌ها که با حضور ۱۶ نفر از برترین ورزشکاران کشور برگزار شد. در پایان رقابتی جذاب و بسیار فشرده منصور عبدی با پیشی گرفتن از سایر رقبا زودتر از خط پایان گذشت و با زمان ۱:۰۷:۰۷ به مدال طلا دست یافت. پس از وی و تنها به فاصله یک ثانیه امین سقایی بر سکوی دوم ایستاد و سید محمد حسینی با زمان ۱:۰۹:۲۶ در رده سوم قرار گرفت.

در بخش کاپ این مسابقات که در سه رده سنی بالای ۱۶، زیر ۱۶ زیر ۱۴ سال برگزار شد این دانیال رضایی بود که توانست ۱:۱۲:۲۸ به قمام قهرمانمی بالای ۱۶ سال دست پیدا کند. عارف عباسی با زمان ۱:۱۳:۲۰ دوم شد و علیرضا عبدی با ۱:۱۴:۴۱ در رده سوم ایستاد.

در رده زیر ۱۶ سال کاپ آزاد پوریا شامی با زمان ۲۵:۳۶ قهرمان شد و مهدی انصاری با زمان ۲۶:۱۷ بر سکوی دوم ایستاد. محمد یاسر سجاد نیز موفق به کسب مقام سوم شد.

در رده سنی زیر ۱۴ سال کاپ آزاد نیز مهدی شافعیان با زمان ۲۶:۴۰ موفق به کسب مقام نخست شد و امیرحسین نصیری با زمان ۲۹:۲۲ و ایلیا زین العابدینی با زمان ۳۰:۱۳ به ترتیب در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *