اتمام عملیات ساختمانی هزار و ۲۱۰ واحد مسکونی| واحد‌های تعمیری تکمیل شد

10:29 - 15 آبان 1399
کد خبر: ۶۷۱۵۰۱
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان‌غربی گفت: تا تاریخ ۱۰ آبان ۹۹ عملیات ساختمانی هزار و ۲۱۰ واحد مسکونی به پایان رسیده است.

محمود بدلی در گفت‌وگو با میزان در رابطه با آخرین وضعیت بازسازی مناطق زلزله زده خوی و سلماس تا ۱۰ آبان ماه ۹۹ اظهار کرد: در پی زلزله اسفند ۹۸ در استان آذربایجان غربی بالغ بر ۶ هزار و ۱۳۰ واحد مسکونی آسیب دید که از این تعداد ۴ هزار و ۵۰۰ واحد احداثی و یک هزار و ۶۳۰ واحد تعمیری بوده است.

مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان‌غربی گفت: از بین واحد‌های مسکونی آسیب دیده یک هزار و ۳۸۰ واحد شهری و ۴ هزار و ۷۵۰ واحد روستایی بوده است.

وی در توضیح وضعیت افراد معرفی شده به بانک‌های عامل اظهار کرد: بالغ بر ۱۲ هزار و ۹۶۴ واحد برای دریافت تسهیلات احداث واحد‌های دامی و تسهیلات معیشتی به بانک‌های عامل معرفی شدند که از این تعداد قرارداد ۹ هزار و ۹۳۳ واحد منعقد شده است.

بدلی در خصوص واحد‌های تعمیری گفت: کار تعمیر یک هزار و ۶۳۰ واحد تعمیری شهری و روستایی به پایان رسیده است.

مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان‌غربی در ادامه به جزئیات بازسازی مناطق زلزله زده اشاره کرد و گفت: آواربرداری ۴ هزار و ۲۲۰ واحد مسکونی و دامی، پی کنی ۳ هزار و ۵۹۵ واحد و اجرای فوندانسیون ۳ هزار و ۳۱۸ واحد تا تاریخ ۱۰ آبان ۹۹ انجام شده است.

وی افزود: در حال حاضر اجرای سقف ۳ هزار و ۸۴ واحد و اجرای سقف ۲ هزار و ۲۶۶ واحد انجام شده است.

بدلی تصریح کرد: در مجموع دیوار چینی ۲ هزار و ۸۷۵ واحد مسکونی صورت گرفته و عملیات ساختمانی هزار و ۲۱۰ واحد مسکونی به پایان رسیده است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *