تهدید تروریستی در مرزها نداریم| تشدید قاچاق دام پیرو افزایش نرخ دلار

9:18 - 17 آبان 1399
کد خبر: ۶۷۱۹۳۱
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
فرمانده قرارگاه جنوب غرب ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه تهدید تروریستی در مرزهای‌مان نداریم، گفت: صرفاً بحث قاچاق احشام است که با افزایش نرخ دلار این اقدامات نیز بیشتر شده است.
امیر «حمزه بیدادی» در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب دربارۀ مناقشه قره‌باغ، گفت:  دشمن اصلی ما آمریکاست، بنای دشمن بر این بود تا جنگ ارامنه و مسلمانان آذربایجان را در قره باغ ایجاد کند با انتقال تکفیری‌ها تهدید را پشت مرز‌های جمهوری اسلامی ایران بیاورد.
 
بنای دشمن، ایجاد جنگ ارامنه و مسلمانان آذربایجان در قره باغ
فرمانده قرارگاه جنوب غرب ارتش افزود: مقام معظم رهبری مواضع جمهوری اسلامی ایران را سریع و شفاف بیان کردند و فرمودند به مرز‌های بین المللی باید احترام گذاشته شود و حق و حقوق ارامنه باید حفظ شود، دو طرف مناقشه را در واقع به آرامش دعوت کردند.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری تاکید کردند اگر تکفیری‌ها به مرز‌های ما نزدیک شوند ما احساس کنیم تهدیدی است به شدت آن‌ها را تنبیه می‌کنیم، کما اینکه در دوره گذشته که تکفیری‌ها قسمتی از عراق و سوریه را اشغال کردند ما شرط گذاشتیم، اگر به ۴۰ کیلومتری آن طرف مرز‌های ما نزدیک شوند به منزله تجاوز به مرز‌های ما است و این رادر غرب کشور رسما اعلام کردیم و اگر نزدیک می‌شدند عملیاتی می‌کردیم.

داعش حتی به ۱۰۰ کیلومتری مرز‌های ماهم نزدیک نشد
فرمانده قرارگاه جنوب غرب ارتش تأکید کرد: داعش حتی به  ۱۰۰ کیلومتری مرز‌های ماهم نزدیک نشد و ارتش در غرب کشور و بالاتر از آن منطقه در شمال غرب سپاه مستقر بود، تکفیری‌ها ضربه شست جمهوری اسلامی ایران را با تمام وجود درک کردند و فرمایشات مقام معظم رهبری را جدی می‌گیرند.

بیدادی ادامه داد: ما تهدید تروریستی در مرزهای‌مان نداریم، تنها بحث قاچاق احشام است، با افزایش نرخ دلار این اقدامات بیشتر شده است و مرزبانی و نیروی زمینی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رصد می‌کنند و پوشش داده و جلوگیری می‌کنند.
 
دو شهید مرزبانی در مرزبانی هورالعظیم
فرمانده قرارگاه جنوب غرب ارتش اظهار داشت:  دو - سه هفته گذشته در مرزبانی ناحیه هورالعظیم دو تن از همرزمان ما در مرزبانی توسط قاچاقچیان به شهادت رسیدند و یک مجروح داشتیم

لزوم آزاد‌سازی شهرهای اشغالی آذربایجان و تأمین امنیّت ارامنه
 حضرت آیت‌الله حامنه‌ای رهبر معظم انقلاب روز سه شنبه در بخشی از بیانات‌شان در سخنرانی تلویزیونی به مناسبت سالروز ولادت پیامبر اعظم(ص) و امام صادق(ع) فرمودند: یک نکته‌ی آخری هم راجع به این جنگی است که متأسّفانه در همسایگی ما، بین دو همسایه‌ی ما [یعنی] آذربایجان و ارمنستان در جریان است. این جنگ حادثه‌ی تلخی است و امنیّت منطقه را تهدید میکند و برای کشور ما هم خوب نیست؛ بایستی هر چه زودتر تمام بشود و البتّه همه‌ی سرزمین‌های آذربایجان که به وسیله‌ی ارمنستان تصرّف شده، باید آزاد بشود؛ یعنی بایستی همه‌ی این سرزمین‌ها برگردد به خود آذربایجان -یکی از شرایطِ اصلیِ کار [این] است- [زیرا] که متعلّق به آذربایجان است و جمهوری آذربایجان برای آزادی اینها دارای حق است و بایستی آزاد بشود. البتّه بایستی امنیّت ارامنه‌ای که در این سرزمین‌ها هستند محفوظ باشد و مرزهای بین‌المللی هم باید رعایت بشود؛ یعنی دو طرف به مرزهای بین‌المللیِ کشورها تعدّی و تجاوز نکنند و مرزهای بین‌المللی بایستی محفوظ باشد و تروریست‌ها هم بایستی در نزدیکی مرزهای ما مستقر نشوند.آن طور که در گزارشها هست، اگر چه بعضی‌ها انکار میکنند، لکن در گزارشهای قابل اطمینان وجود دارد که یک تعدادی تروریست از اینجا و آنجا وارد این ماجرا شده‌اند؛ اگر اینها نزدیک مرز باشند و احساس خطر بشود، قطعاً برخورد قاطع خواهد شد؛ اینها بایستی نیایند.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *