تصویب برگزاری مجمع عمومی فدراسیون فوتبال در جلسه هیئت رییسه

14:31 - 17 آبان 1399
کد خبر: ۶۷۲۱۴۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
جلسه اعضای هیئت رییسه فدراسیون فوتبال امروز (شنبه) برگزار شد.

- طبق اعلام سایت رسمی فدراسیون فوتبال، جلسه اعضای هیئت رییسه فدراسیون فوتبال امروز (شنبه) با حضور حیدر بهاروند سرپرست، مهدی محمدنبی، دبیرکل و علی کفاشیان، محمود اسلامیان، عبدالکاظم طالقانی، محمود شیعی، فریدون اصفهانیان، هدایت ممبینی و لیلا صوفی‌زاده برگزار شد.

در آغاز این نشست، دبیرکل فدراسیون فوتبال با ارائه گزارشی درباره برنامه ریزی‌های انجام شده پیرامون برپایی مجمع عمومی فدراسیون در روز ۸ آذرماه سال جاری از سامانه اینترنتی مربوطه جهت حضور اعضا در این مجمع که به شکل برخط برگزار می‌شود رونمایی کرد. در این سامانه کلیه موارد مرتبط با برگزاری مجمع عمومی تصویب اساسنامه، قوانین انتخاباتی و ارتباط مستقیم با دبیرخانه مجمع گنجانده شده است.

براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته در دبیرخانه مجمع، کارگاه آموزشی مربوط به برپایی وبینار هم پیش از برگزاری مجمع با حضور کلیه اعضا برگزار خواهد شد تا نکات مربوطه برای آنان مرور شود.

همچنین بخش نرم افزاری و سخت افزاری مربوطه در دبیرخانه مجمع آغاز به کار کرده که به شکل کامل موارد مربوطه جهت برپایی مجمع عمومی را پشتیبانی خواهد کرد.

در این نشست همچنین دستور جلسه مجمع عمومی به تصویب اعضای هیئت رییسه فدراسیون رسید. براین اساس، مقرر شد مجمع عمومی فدراسیون از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه ۸ آذر به شکل مجازی آغاز شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *