پیانیچ: فرصت رفتن به بایرن مونیخ و اینتر را داشتم

20:27 - 19 آبان 1399
کد خبر: ۶۷۲۹۶۲
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
هافبک بوسنیایی تیم فوتبال بارسلونا می‌گوید در گذشته فرصت رفتن به باشگاه‌هایی همچون بایرن مونیخ و اینتر را داشته است.

- میرالم پیانیچ که در این تابستان پس از چهار فصل حضور در یوونتوس در طرح معاوضه با آرتور ملو راهی بارسلونا شد، در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «کانال پلاس» فرانسه گفت: حالا من برای بارسلونا، بهترین باشگاه جهان با سبک باری که همیشه دوست داشتم، بازی می‌کنم.

وی افزود: هنوز، اما راضی نیستم و می‌خواهم فرصت کسب جام‌های معتبر را با بارسلونا داشته باشم. هدف من این است که بهترین باشم و با بارسلونا فاتح جام‌های معتبر شوم. این چیزی است که می‌خواهم.

هافبک بوسنیایی بارسلونا خاطرنشان کرد: در گذشته فرصتن رفتن به باشگاه‌هایی همچون بایرن مونیخ و اینتر را داشتم، اما در آن مقطع فکر نمی‌کردم که زمان مناسبی برای رفتن به این تیم‌ها باشد.

پیانیچ تصریح کرد: من حتی دو سال زودتر (۲۰۱۴) می‌توانستم به یوونتوس بروم، اما در آن مقطع هم زمان مناسبی برای رفتن به یووه نبود، چون آنها هافبک‌هایی همچون پیرلو، پوگبا و ویدال داشتند که به طور مرتب بازی می‌کردند و همین ممکن بود باعث شود تا دو سال نیمکت‌نشین شوم.

پیانیچ در سری A ایتالیا، ۲۸۱ بازی با پیراهن تیم‌های رم و یوونتوس انجام داد و ضمن به ثمر رساندن ۴۲ گل، آمار ۷۳ پاس‌گل نیز از خود برجای گذاشت.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *