بازیکن تیم ملی والیبال آمریکا: به پیشنهاد بازی در لیگ ایران افتخار خواهم کرد/ امیدوارم المپیک برگزار شود

10:01 - 24 آبان 1399
کد خبر: ۶۷۳۲۴۳
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
بازیکن تیم ملی والیبال آمریکا گفت: قطعاً به پیشنهاد بازی در لیگ ایران افتخار خواهم کرد.
- داستین جوزف واتن بازیکن تیم ملی والیبال آمریکاست که اکنون در یکی از باشگاه‌های لهستان بازی می‌کند.
واتن
در سال ۲۰۱۵ همراه با تیم ملی آمریکا موفق به کسب مدال برنز لیگ جهانی شد و سپس با این تیم مدال طلای جام جهانی ۲۰۱۵ را به دست آورد.

داستین واتن در گفت‌وگو با میزان اظهارات جالبی درباره نحوه ورودش به رشته والیبال و همچنین شناختش از بازیکنان ایرانی ارائه داد که خواندنش خالی از لطف نیست. گفت‌وگوی را با این والیبالیست در زیر بخوانید:

سوال: از شروع دوباره والیبال چه حسی دارید؟

این احساس عالی است که می‌توانم با هم تیمی‌هایم حرکت کنم، تمرین کنم و دوباره رقابت کنم. ما به عنوان انسان، باید حرکت کنیم، خود را به چالش بکشیم و رشد کنیم. من بسیار خوشحالم که دوباره بازی کردم.

در سال ۲۰۱۹، در لیگ ملت‌ها و جام جهانی با ایالات متحده مدال نقره و برنز گرفتید. فکر می‌کنید سال آینده شرایط برای شما چگونه خواهد بود؟

هیچ کس واقعاً نمی‌داند که تابستان سال آینده چه اتفاقی خواهد افتاد، اما امیدوارم المپیک برگزار شود. اگر تیمی کاملاً سالم داشته باشیم، موفقیت‌های زیادی بدست خواهد آمد.

فکر می‌کنید تعویق المپیک به مدت یک سال تصمیم درستی بود؟

احساس می‌کنم ما هرگز نباید توقف داشته باشیم.

با توجه به اینکه ۱۲ سال از کسب مدال طلای المپیک توسط تیم شما می‌گذرد، برای المپیک چه برنامه‌ای دارید، چقدر انتظار دارید دوباره مدال طلای المپیک را کسب کنید؟

هدف تیم ایالات متحده آمریکا همیشه ایستادن در بالاترین سکو‌هاست. خوشبختانه از بهترین ورزشکاران جهان، امکانات عالی و مربیانی برای ساخت تیم‌هایی برخوردار هستیم که می‌توانند در بالاترین سطح پیروز شوند.

به نظر شما کدام تیم‌ها می‌توانند شانس بیشتری برای قهرمانی در المپیک در کنار شما داشته باشند؟

لهستان و روسیه برای من بهترین هستند و البته نگرانی در مورد برزیل درست نیست.

شما چقدر از والیبال و بازیکنان ایران اطلاعات دارید و فکر می‌کنید ایران شانس حضور در چهار تیم برتر المپیک را دارد یا خیر؟

ایران همیشه برای ما حریفی سخت بوده است. از بازی کردن مقابل عبادی‌پور در Plus-Liga  واقعاً لذت می‌برم و معمولاً در تابستان با معروف والیبال ساحلی بازی می‌کنم. این بازیکنان شخصیت بزرگی دارند و با شخصیت بزرگ، همه چیز امکان پذیر است.

اگر روزی به شما پیشنهاد حضور در لیگ ایران را بدهند، پاسخ شما به این درخواست چیست؟

قطعا به این پیشنهاد افتخار خواهم کرد. من عاشق سفر و زندگی در کشور‌های مختلف هستم، زیرا ارزش‌های مختلف را تجربه و یاد می‌گیرم. معتقدم که از بازی در لیگ لذت خواهم برد و چیز‌های زیادی از مردم ایران یاد خواهم گرفت.

یک روز فکر می‌کردید تیم ایران در مسابقات بین المللی اینقدر قدرتمند ظاهر شود.

ایران برای من همیشه قدرتمند بوده است. تیم ایالات متحده همیشه مشکل دارد و به نظر می‌رسد بازیکنان جوان بسیار قوی در حال آمدن هستند.

چه مدت قصد دارید والیبال بازی کنید و اهداف شما پس از بازنشستگی چیست؟

تا زمانی که این اشتیاق در من وجود داشته باشد، بازی خواهم کرد. از سال گذشته شروع به ایجاد اهداف مختلفی کرده‌ام، به بازیکنان و مربیان کمک می‌کنم تا مانند یک حرفه‌ای بازی را آموزش دهند و مطالعه کنند، من می‌خواهم به آن‌ها کمک کنم تا بهترین تیم خود را داشته باشند.

برگزاری مسابقات بدون تماشاگر چه حسی دارد؟

این حس را اصلا دوست ندارم. باید از این همه گیری بیرون بیاییم و به حالت عادی برگردیم، جایی که مردم می‌توانند لذت ببرند و زندگی خود را با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارند.

شرایط تیم باشگاهی خود را توضیح دهید.

ما در حال بازی هستیم، اما در این فصل ۲ دوره قرنطینه نیز داشته‌ایم که بدون تمرین ۲۴ روز در خانه نشسته‌ایم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *