داورزنی: کار جذب آلکنو را تمام‌شده می‌دانیم/ سرمربی تیم نوجوانان فردا مشخص می‌شود

9:33 - 27 آبان 1399
کد خبر: ۶۷۵۱۱۳
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
رییس فدراسیون والیبال گفت: ما جذب آلکنو را تمام شده می‌دانیم، اما باید قرارداد بین دو طرف امضا شود تا رسمی شود.

محمدرضا داورزنی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص توافق با ولادیمیر آلکنو برای هدایت تیم ملی والیبال، اظهار داشت: کار جذب آلکنو تا حدود بسیار زیادی انجام شده و قرارداد این مربی را روز گذشته برای او ارسال کردیم تا قراردادش امضا و رسمی شود.

وی افزود: در قرارداد آلکنو همه جوانب و مقررات حقوقی رعایت شده است و نهایتا تا پایان هفته این قرارداد رسمی خواهد شد. البته ما جذب آلکنو را تمام شده می‌دانیم، اما باید قرارداد بین دو طرف امضا شود تا رسمی شود.

رییس فدراسیون والیبال درباره اینکه آلکنو چه زمانی به ایران می‌آید، گفت: قرار است او نوروز سال آینده به ایران بیاید. البته آلکنو کارش را به محض امضای قراردادش آغاز خواهد کرد و به بررسی و ارزیابی حریفان ایران در المپیک توکیو خواهد پرداخت.

وی در مورد اینکه سرمربی تیم نوجوانان چه زمانی مشخص خواهد شد، اظهار داشت: فردا (چهارشنبه) جلسه هیئت رئیسه فدراسیون والیبال برگزار خواهد شد و در این جلسه سرمربی تیم نوجوانان هم مشخص خواهد شد.

داورزنی در خصوص اینکه گفته می‌شود برخی افراد غیرمرتبط از یکی از گزینه‌های سرمربیگری تیم نوجوانان حمایت می‌کند، خاطرنشان کرد: تصمیماتی که ما در فدراسیون والیبال اتخاذ می‌کنیم تصمیمات سلیقه‌ای و شخصی نیست. ان‌شاءلله فردا تکلیف سرمربیان تیم‌های جوانان و نوجوانان را در جلسه هیئت رئیسه مشخص خواهیم کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *