قبایی‌زاده: اردوی تیم ملی طبق برنامه ادامه خواهد داشت/ امیدوارم سال ۱۴۰۰ به کام بوکس باشد

10:53 - 30 آبان 1399
کد خبر: ۶۷۵۹۸۸
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
دبیر فدراسیون بوکس گفت: سال آینده رقابت‌های بین‌المللی مهمی در جوانان و بزرگسالان داریم و امیدوارم سال ۱۴۰۰ به کام بوکس باشد.

حمیدرضا قبایی‌زاده در گفت‌وگو با میزان، در خصوص تداوم تمرینات تیم ملی بوکس اظهار داشت: روز چهارشنبه و پس از اطلاعیه‌ای که ستاد مبارزه با کرونا در ورزش مبنی بر بلامانع بودن اردو‌های تیم‌های المپیکی داد، تصمیم بر این شد که تمرینات طبق برنامه ادامه پیدا کند و ملی‌پوشان ۱۴ روز کامل در اردو باشند.

وی افزود: تمام کادرفنی و بوکسور‌ها پیش از شروع اردو تست pcr دادند و باید خداراشکر کنیم که هیچ‌یک از آنها مبتلا به کووید ۱۹ نبودند. امیدوارم شرایط کمی بهتر شود و کرونا دست از سر کشورمان بردارد تا بدون دغدغه برنامه‌ها را یک به یک اجرا کنیم.

دبیر فدراسیون بوکس ضمن تقدیر از از زحمات رییس فدراسیون و سرمربی تیم ملی گفت: حسین ثوری تمام وقت خود را معطوف بوکس کرده و هرکاری می‌تواند برای این رشته انجام می‌دهد. علیرضا استکی هم که تنها سرمربی تیم ملی نیست و مثل یک مدیر کار‌ها را پیگیری می‌کند و روی کار خود تعصب دارد و این وحدت و همدلی است که باعث موفقیت خواهد شد.

وی درباره زمان شروع اردو‌های تیم جوانان تصریح کرد: طبق صحبت‌هایی که با رضا مهدی‌پور سرمربی تیم جوانان داشتیم، قرار بود اردوی این تیم هم در استان قم برگزار شود که به خاطر مسائل مربوط به کرونا چند روزی به تاخیر می‌افتد و رییس هیئت بوکس قم در حال پیگیری است تا هرچه زودتر شرایط برگزاری اردو فراهم شود.

قبایی‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: در ایام کرونا فدراسیون بوکس بیکار نبود و پروژه استعدادیابی، کلاس‌های آموزشی آنلاین و برنامه‌های دیگر ادامه داشت. سال آینده تیم‌های جوانان و بزرگسالان مسابقات مهمی در پیش دارند که ما هرکاری بتوانیم برای موفقیت آنها انجام می‌دهیم و امیدوارم سال ۱۴۰۰ به کام بوکس ایران باشد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *