رسن: استارت پیروزی‌های پرسپولیس از بازی صنعت نفت زده شد/ قطعا مدعی اول قهرمانی هستیم

15:35 - 02 آذر 1399
کد خبر: ۶۷۶۷۷۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
هافبک عراقی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: چیزی که مشخص است پرسپولیس شانس اول قهرمانی لیگ بیستم خواهد بود.

بشار رسن در گفت‌وگو با میزان، در خصوص برتری تیم فوتبال پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان در هفته دوم لیگ برتر، اظهار داشت: بازی خوبی بود، اما به نظرم این دیدار هرچه گذشت خیلی فیزیکی‌تر شد. به خاطر شرایط آب‌وهوایی و زمین فکر می‌کنم دو تیم نتوانستند بازی خودشان را انجام دهند و برنامه‌های‌شان را پیاده کنند.

استارت پیروزی‌های ما از بازی مقابل صنعت نفت زده شد
وی افزود: با این حال، برد خوبی را به دست آوردیم. پرسپولیس به این پیروزی نیاز داشت و این اولین ۳ امتیاز ما در این فصل بود. در حال حاضر ما چهار امتیاز داریم. استارت پیروزی‌های ما از بازی مقابل صنعت نفت کلید خورد و امیدوارم این روند خوب در بازی‌های آینده هم ادامه داشته باشد و بتوانیم دل هواداران را شاد کنیم.

پرسپولیس شانس اول قهرمانی لیگ بیستم خواهد بود
هافبک عراقی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه آیا پرسپولیس این فصل هم مدعی است یا خیر، تصریح کرد: ما قطعا مدعی قهرمانی در لیگ برتر برای پنجمین بار متوالی هستیم. برای رسیدن به قهرمانی ما سعی می‌کنیم در هر بازی بهترین نتایج را کسب کنیم، اما چیزی که مشخص است پرسپولیس شانس اول قهرمانی لیگ بیستم خواهد بود.

کادرفنی برای بازی با صنعت نفت به من استراحت داد
رسن درباره عدم حضورش در بازی مقابل صنعت نفت و نیمکت‌نشینی خود، گفت: من به خاطر حضور در اردوی تیم ملی عراق دیرتر از سایر بازیکنان به تمرینات اضافه شدم و برای همین کادرفنی به ترجیح داد به من کمی استراحت بدهد. مهم این بود که تیم سه امتیاز بازی با صنعت نفت را بگیرد و مهم نبود که من به میدان نرفتم.

ما در تیم پنالتی‌زن اول یا دوم نداریم
وی در پایان در خصوص اینکه آخرین پنالتی پرسپولیس را در لیگ قهرمانان آسیا او زده بود و در بازی صنعت نفت سیامک نعمتی پنالتی سرخپوشان را زد، خاطرنشان کرد: ما در تیم پنالتی‌زن اول یا دوم نداریم. مهم این است که هرکسی ضربه را می‌زند تبدیل به گل شود. به نظرم سیامک هم به خوبی این ضربه را زد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *