یک کشته در تصادف آزادراه تهران- قم

15:10 - 02 آذر 1399
کد خبر: ۶۷۶۷۸۸
برخورد شدید خودرو سواری پرشیا با خودرو ون در آزادراه تهران- قم، منجر به واژگون شدن خودرو و مرگ یک نفر شد.

- در ساعت ۰۱:۰۹ دقیقه بامداد امروز شهروندان در تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ از حادثه تصادف دو دستگاه خودرو به آدرس آزادراه تهران قم به سمت تهران قبل از ورودی واوان خبر دادند که مرکز فرماندهی این سازمان پس از دریافت اطلاعات از سوی شهروندان به صورت همزمان آتش نشانان ایستگاه ۵۰ و گروه امداد و نجات ۶ را به محل حادثه اعزام کرد.

سید محمود میر محمدی فرمانده آتش نشانان اعزامی در گفت‌وگو با میزان گفت: یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس با یک دستگاه خودروی ون برخورد کرده بود که در اثر این حادثه خودروی ون دچار نشت بنزین شده و خودروی سواری پژو پارس به صورت واژگون به همراه یک سرنشین در شانه خاکی جاده متوقف شده بود.

وی ادامه داد: نیرو‌های آتش نشانی با رعایت موارد ایمنی و پس از چیدمان علائم راهنمایی در طول مسیر، اقدام به بازدید و بررسی و ایمن سازی خودرو‌ها کرده و پس از تقسیم شدن به دو گروه، عملیات نجات و رفع نشت سوخت از خودرو‌ها را آغاز کردند.

میر محمدی تصریح کرد: آتش نشانان با استفاده از ابزار تخصصی نجات و پس از برش قسمت‌هایی از بدنه خودرو توانستند شخص محبوس شده که آقای ۳۸ ساله بود را از خودرو به بیرون منتقل کرده و جهت مداوا به عوامل اورژانس حاضر در محل حادثه تحویل دهند.

وی افزود: پس از معاینات انجام شده کادر پزشکی بر روی شخص مصدوم مشخص گردید که متاسفانه راننده خودروی پژو پارس در این حادثه جان خود را از دست داده است.

این فرمانده آتش نشانی خاطر نشان کرد: نیرو‌های آتش نشانی پس از ایمن سازی خودرو و تحویل محل حادثه به عوامل نیروی انتظامی و پلیس راهور عملیات خود را به اتمام رسانده و محل حادثه را ترک کردند.


برچسب ها: تصادف آتش نشانی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *