توقف قاچاقچی با تیر هوایی/ ۲۵۰ کیلوگرم مواد مخدر در کشف شد

15:55 - 03 آذر 1399
کد خبر: ۶۷۷۱۳۳
در عملیات مشترک پلیس پایتخت و پلیس ویژه شرق، ۲۵۰ کیلوگرم مواد مخدر شامل ۱۲۵ کیلو و ۸۰۰ گرم هروئین و ۱۲۹ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک کشف شد.

-  در راستای مبارزه قاطعانه و همه جانبه پلیس مبارزه با موادمخدر فاتب علیه قاچاقچیان و سوداگران مرگ، ماموران عملیات ویژه این پلیس با انجام چندین مرحله تحقیقات گسترده پلیسی و بررسی‌های شبانه روزی دریافتند، چند قاچاقچی حرفه‌ای و سابقه دار مواد مخدر قصد انتقال مقادیری مواد مخدر از مرز‌های شرقی کشور به تهران را دارند.

ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی و با انجام  اقدامات گسترده اطلاعاتی خودروی پژو ۴۰۵ حامل مواد مخدر را در جاده چرمشهر به ورامین شناسایی و بلافاصله تحت رصد اطلاعاتی قرار دادند.

 

 

به دنبال این موضوع ماموران در صدد متوقف کردن خودروی مذکور در ۵ کیلومتری شهر ورامین برآمدند و به راننده خودرو دستور ایست دادند، اما راننده بدون توجه به دستور پلیس فرار را بر قرار ترجیح داد و گریخت، با فرار متهم عملیات تعقیب و گریز پلیسی آغاز شد و با توجه به اینکه کنترل خودرو برای ماموران میسر نبوده ضمن رعایت قانون به کارگیری سلاح پس از شلیک ۳ تیر هوایی در حالیکه راننده توجهی به هشدار پلیس نمی‌کرد و همچنان بر فرار جنون آمیز خود ادامه می‌داد، در یک فرصت مناسب ضمن شلیک دو تیر به چرخ عقب خودرو موفق شدند خودرو را به سمت شانه خاکی جاده کشانده و متوقف کنند.

خودرو بلافاصله به مقر پلیس منتقل شد و پس از بازرسی دقیق بیش از ۲۵۰ کیلوگرم مواد مخدر شامل ۱۲۵ کیلو و ۸۰۰ گرم هروئین و ۱۲۹ کیلو و ۴۰۰ گرم مواد مخدر تریاک کشف شد.


برچسب ها: پلیس مواد مخدر

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *