موج سوم رزمایش همدلی در لواسانات؛ شناسایی و کمک به بیماران کرونایی

4:30 - 05 آذر 1399
کد خبر: ۶۷۷۵۱۹
امام جمعه لواسانات با اشاره به نقش بانوان خیر در موج سوم رزمایش مواسات و همدلی گفت: در موج سوم کمک‌های مؤمنانه خدمات لازم برای بهبود بیماران کرونایی به صورت در قالب شناسایی «محله محور» ارائه شد.

حجت الاسلام سید سعید لواسانی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به موج سوم رزمایش مواسات و کمک‌های مؤمنانه در این شهرستان بیان کرد: در مرحله اول کسانی که از این بحران متضرر شدند شناسایی و به صورت «محله محور» کمک‎های مؤمنانه در قالب هدایای نقدی و غیرنقدی با اولویت خانواده‌های نیازمند بین آن‌ها توزیع شد.

امام جمعه لواسانات افزود: در مرحله دیگر رزمایش مواسات برای بیماران کرونایی خدمات لازم برای بهبود در شرایط بحران کرونا به آن‌ها ارائه شد.

وی با اشاره به اینکه برای ارائه کمک به خانواده‌های آسیب دیده از کرونا مردم، بسیج، سپاه و کمیته امداد پای کار هستند گفت: در این بین بانوان هم کمک‌های زیادی در قالب گروه‌های خیرین انجام دادند که نقاط قوت به شمار می‌رود.

پویش «ایران‌ همدل» هم‌زمان با آغاز ماه مبارک رمضان از ۶ اردیبهشت با محوریت پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR در لبیک به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر کمک مؤمنانه به نیازمندان و فقرا، آغاز شد.

رهبر انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در سخنرانی تلویزیونی به مناسبت نیمه‌ی شعبان امسال و با اشاره به مشکلاتی که به‌خاطر کرونا برای برخی مردم پیش آمده، فرمودند: «ماه رمضان، ماه انفاق و ایثار و کمک به مستمندان است؛ چه خوب است که یک رزمایش گسترده‌ای در کشور به وجود بیاید برای مواسات و همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان و فقرا که این اگر اتّفاق بیفتد، خاطره‌ی خوشی را از امسال، در ذهنها خواهد گذاشت.»



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *