کوییک. اس زمستان به بازار می‌آید

14:53 - 11 آذر 1399
کد خبر: ۶۷۹۷۳۰
دسته بندی: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
خودروسازی سایپا زمان عرضه «کوییک. اس» به بازار را بهمن ماه سال جاری اعلام کرد و گفت: «ساینا.اس» پس از اعلام قیمت از سوی شورای رقابت به بازار عرضه می‌شود.
- گروه خودروسازی سایپا دلیل طولانی شدن زمان تولید انبوه «کوییک. اس» را روند جدید این گروه در ارتقاء کیفیت محصولات و محدودیتهای ناشی از شیوع کرونا در یکی از شرکتهای قالب سازی خارجی اعلام کرد.

طبق اعلام مرکز تحقیقات و نوآوری صنایع خودروسازی سایپا چندین دستگاه از این محصول با قطعات نهایی از قالب‌های اصلی در این مرکز تولید و تست‌های تاییدیه آن انجام شده است و مراحل دریافت تاییدیه از نهادهای ناظر از جمله نیروی انتظامی،  شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران و مجوز شماره گذاری تا انتهای دی ماه ۹۹ به پایان رسیده است و این محصول در بهمن امسال به بازار عرضه می شود.

این شرکت همچنین اعلام کرد محصول «ساینا.اس»  در مرحله تولید انبوه قرار دارد و پس از اعلام قیمت از سوی شورای رقابت به بازار عرضه می‌شود.
 
گفتنی است چندی پیش اردشیر مطهری، رئیس فراکسیون «عدالت و رفع موانع کسب و کار» مجلس در پیامی در حساب توئیتری‌اش با تاکید بر اینکه این بار خودروساز‌ها باید تاوان آزار مردم را بدهند، نوشت: دو خودروساز مشهور کشور از مردم پول گرفته اند که در تاریخ معینی به آن‌ها خودرو تحویل دهند. اما خبر می‌رسد که برخی از این خودرو‌ها حتی تولید هم نشده است.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *