نشست اعضای شورای قضایی چهارمحال و بختیاری با استاندار این استان برگزار شد

18:00 - 14 آذر 1399
کد خبر: ۶۸۰۴۳۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
در اجرای مصوبات سفر ریاست قوه قضائیه به استان چهارمحال و بختیاری و به منظور بررسی چگونگی اجرای تفاهم نامه منعقده میان معاونت مالی، پشتیبانی و عمرانی قوه قضائیه، استانداری و دادگستری جهت تخصیص اعتبارات موضوع تفاهم نامه موصوف، نشست اعضای شورای قضایی استان و استاندار برگزار شد.

- در اجرای مصوبات سفر ریاست محترم قوه قضائیه به استان چهارمحال و بختیاری و به منظور بررسی چگونگی اجرای تفاهم نامه منعقده میان معاونت مالی، پشتیبانی و عمرانی قوه قضائیه، استانداری و دادگستری جهت تخصیص اعتبارات موضوع تفاهم نامه موصوف نشست اعضای شورای قضایی استان و استاندار در سالن شهید مردانی استانداری برگزار شد.

در این نشست، احمدرضا بهرامی رئیس کل دادگستری و رئیس شورای قضایی با تأکید بر ضرورت تعامل و همکاری میان مسئولان استان اظهار داشت: همفکری و هم افزایی خادمان مردم موجب می‌گردد تا عدالت، امنیت و رفاه و آسایش مردم تا سرحد مطلوب اجرا گردد. وی با بیان اینکه مجموعه دادگستری و سازمان‌های تابعه قوه قضائیه در استان همواره برای حل مشکلات مردم و همکاری با دستگاه‌های دولتی آمادگی کامل دارند، افزود: این مجموعه برای پیشرفت و تعالی استان نهایت همکاری را با نهاد‌ها و دستگاه‌های اجرایی انجام می‌دهد.

بهرامی در ادامه سخنان خود پیرامون تفاهم نامه دادگستری کل استان در جریان سفر ریاست قوه قضائیه گفت: از آنجا که دستگاه قضایی استان خود را متولی صیانت از حقوق عامه و اجرای عدالت می‌داند لذا تسریع در اختصاص اعتبارات مصوب می‌تواند موجب برون رفت از شرایط موجود و خدمت‌رسانی مضاعف به مردم گردد.

اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست با تقدیر از همکاری میان دستگاه قضایی استان و استانداری اظهار کرد: در سفر ریاست محترم قوه قضائیه اعتباراتی جهت توسعه زیر ساخت‌های قضایی در استان مصوب گردید که تلاش می‌گردد با همکاری سازمان مدیریت برنامه ریزی در اختیار دادگستری و سازمان‌های تابعه قرا گیرد.

لازم به ذکر است در این نشست روساء سازمان‌های تابعه مشکلات دستگاه زیر مجموعه خود را در خصوص بودجه مطرح و مقرر شد استانداری و سازمان برنامه و بودجه مساعدت‌های لازم را جهت حل مشکلات این سازمان‌ها معمول دارند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *