رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

خام‌فروشی مانع جدی ساخت پتروپالایشگاه/ دریافت مالیات از واحد‌های تعطیل کرونایی/ رشد اقتصادی با نفت و بدون نفت کشور مثبت شد

23:30 - 23 آذر 1399
کد خبر: ۶۸۳۱۰۹
دسته بندی: اقتصاد ، اقتصاد ایران
طی ۲۴ ساعت گذشته اخباری در خصوص بازار ارز، خام‌فروشی نفت به عنوان مانع ساخت پالایشگاه، مشکلات واحدهای صنفی و مثبت شدن رشد اقتصادی در خبرگزاری میزان منتشر شده است.
- طی ۲۴ ساعت گذشته اخباری در خصوص بازار ارز، خام‌فروشی نفت به عنوان مانع ساخت پالایشگاه، مشکلات واحدهای صنفی و مثبت شدن رشد اقتصادی در منتشر شده است.

 
کارشناس حوزه انرژی معتقد است یکی از مشکلات این روز‌های کشور افزایش نقدینگی است که در صورت ایجاد پتروپالایشگاه می‌توان نقدینگی را به سمت تولید هدایت کرد و این مهم علاوه بر تأمین نقدینگی بخش تولیدی باعث رونق اقتصادی می‌شود.

 
رئیس اتحادیه مهمانپذیران تهران با تاکید بر ضرورت مشورت با بخش خصوصی در اخذ تصمیمات اقتصادی گفت: تنها بخش خصوصی است که طبق دستورات ابلاغ شده عمل می‌کند و ارائه خدمات دولتی طبق دستورات ابلاغی نیست.

 
معاون حمل‌و‌نقل وزیر راه و‌شهرسازی گفت: بررسی اقدامات کمیته پیشگیری از آلودگی ناوگان حمل‌و‌نقل و مراکز تجمع مسافران ستاد ملی بیماری کرونا آیین‌نامه «طراحی معابر شهری» روز شنبه، بیست‌و دوم آذرماه، ابلاغ شد.

 
رینگ داخلی و بین‌الملل بورس انرژی ایران امروز شاهد عرضه انواع فرآورده پالایشی و پتروشیمی خواهد بود.

 
بر اساس گزارش اعلام شده از سوی معاونت طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت تعداد پروانه‌های بهره برداری صادره در هشت ماه نخست سال جاری با رشد ۱۱.۶ درصدی مواجه بوده است.

 
طبق آمار اعلام شده، فولاد مبارکه در ۸ ماه نخست امسال، ۵ میلیون و ۷۳۲ هزار تُن فولاد خام (تختال) تولید کرد که افزایش ۸ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته است.

 
معاون اول رییس جمهور مصوبه هیات وزیران با هدف بهینه سازی مصرف آب و تشویق مشترکان کم مصرف خانگی را به وزارت نیرو، وزارت امور اقتصادی و دارایی و سازمان برنامه و بودجه کشور ابلاغ کرد.

 
رئیس کل بانک مرکزی گفت: رشد تولید ناخالص داخلی به قیمت پایه (۱۰۰=۱۳۹۰) در شش ماههٔ اول سال ۹۹ با نفت و بدون نفت، مثبت شده است.

 
وزیر نفت با ارائه توضیحاتی درباره سهم نفت در لایحه بودجه ۱۴۰۰ گفت: در صورت رفع نشدن تحریم‌ها، طبق روال گذشته به کار خود ادامه خواهیم داد.

 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *