بحران کرونا و تاثیر آن بر جست وجو‌های اینترنتی مردم انگلیس در سال ۲۰۲۰

20:15 - 28 آذر 1399
کد خبر: ۶۸۳۵۹۵
در سال ۲۰۲۰ در انگلیس گستره‌ای از جست وجوها، از پخت نان گرفته تا انتخابات آمریکا ثبت شده است.
- بیشترین جست وجو‌های گوگل در سال ۲۰۲۰ نشان داد که همه گیری ویروس کرونا بر جست وجو‌های سال جاری در انگلیس حاکم بوده است. 
 
به گزارش «استاندارد»، از سوالات پیرامون «چگونه ویروس کرونا را درمان کنیم»، سوالات مربوط به «دستور پخت غذا» و «چگونه مو‌های خود را کوتاه کنیم» بیشترین جست وجو‌ها را در گوگل داشته اند.
 
نتایج جست وجوی گوگل در سال ۲۰۲۰ تایید کرد که انگلیسی‌ها به دنبال اطلاعاتی در مورد چگونگی زندگی کردن در قرنطینه و محافظت از خود در برابر ویروس کرونا بوده اند.
 
بعد از اینکه به میلیون‌ها نفر در انگلیس در طی دو قرنطینه کشوری اعمال و توصیه به ماندن در خانه شده است، بیشترین تحویل کالا مربوط به «تحویل چای بعد از ظهر»، و پس از آن «تحویل مواد غذایی مفید» بوده است.
 
وقتی صحبت از بیشترین جست وجو‌های خبری در انگلیس می‌شود، انتخابات آمریکا و پس از آن مرگ جورج فلوید، آمریکایی آفریقایی تبار، به دست پلیس آمریکا قرار می‌گیرد.
 
فهرست بیشترین جست وجو‌های انجام شده در گوگل توسط مردم انگلیس: 
 
۱- ویروس کرونا: بیش از ۶۲ هزار نفر بر اثر کووید-۱۹ در انگلیس جان خود را از دست داده اند و طبق داده‌ های دولت بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر آزمایش کرونای مثبت داشته اند.
 
تعجب آور نیست که این ویروس بالاترین پرسش در سال جاری است.
 
۲- انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا: وقتی دونالد ترامپ از پذیرفتن شکست خودداری کرد و ادعا‌های تایید نشده‌ای درباره انتخابات تقلبی ارائه داد، این انتخابات به یک موضوع کاملا طولانی تبدیل شد.
۳- علائم ویروس کرونا: همزمان با گسترش همه گیری ویروس کرونا و درک بهتر دانشمندان از این ویروس، علائمی مانند از دست دادن چشایی و بویایی به فهرست رسمی علائم این ویروس اضافه شدند.
 
۴- بروزرسانی‌های محدودیت‌های ویروس کرونا: مانندفهرست علائم رسمی ویروس کرونا، راهنمایی در مورد محدودیت‌های اعمال شده بر سر این ویروس چندین بار در طول این همه گیری تغییر کرده است.
 
در بعضی مواقع مقامات محلی این راهنمایی‌ها را بسیار گیج کننده توصیف کرده اند.
 
۵- لیگ برتر فوتبال: واژه لیگ برتر فوتبال همچنین در حالی که مسابقات دوباره در ماه ژوئن با دیدار استون ویلا مقابل شفیلد یونایتد آغاز شد، جست و جوی بالایی در میان هواداران فوتبال را داشته است.
 
۶- بوریس جانسون: چندین نماینده پارلمان انگلیس در زمان شیوع ویروس کرونا، آزمایش کرونای مثبت داسته اند.
 
نخست وزیر انگلیس هم به این ویروس مبتلا شده بود.
 
۷- کوبی برایانت: این بازیکن معروف بسکتبال آمریکا در سال جاری به همراه دختر ۱۳ ساله اش در سانحه سقوط بالگرد کشته شدند.
 
۸- کیم جونگ اون: رییس کره شمالی اخیرا در رژه نظامی که در ماه اکتبر برگزار شد، از موشک بالستیک قاره پیمای جدید رونمایی کرد.
 

برچسب ها: انگلیس کرونا

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *