استاندار زنجان: ۱۳۰ میلیارد تومان کمک مؤمنانه در استان جمع آوری شده است

13:54 - 25 آذر 1399
کد خبر: ۶۸۳۹۰۰
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
استاندار زنجان با بیان اینکه در راستای کمک‌های مومنانه برای دانش آموزان بی‌بضاعت استان تبلت و گوشی تهیه شده است، گفت: تاکنون ۱۳۰ میلیارد تومان کمک‌های مومنانه با مشارکت دستگاه‌های مختلف استان زنجان و خیرین جمع‌آوری شده است.
فتح‌الله حقیقی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به رزمایش‌های کمک مومنانه برگزار شده در استان زنجان اظهار داشت: تاکنون ۱۳۰ میلیارد تومان کمک‌های مومنانه با مشارکت دستگاه‌های مختلف استان زنجان و خیرین جمع‌آوری شده است و این اقدام حسنه همچنان و تا شکست کامل کرونا ادامه دارد. 

وی افزود: از منابع جمع آوری شده در راستای کمک‌های مومنانه غیر از حمایت از اقشار آسیب‌پذیر، اقدام به تامین گوشی و خرید تبلت برای دانش‌آوزان بی‌بضاعت شد تا بتوانند در ایام کرونایی از طریق شبکه شاد به مبحث آموزش بپردازند.

استاندار زنجان گفت: با توجه به برآوردهای صورت گرفته حدود هشت هزار و ۴۸۱ دانش‌آموز  زنجانی فاقد گوشی و تبلت هستند لذا از اتاق بازرگانی، اتاق اصناف، سازمان صمت، شرکت شهرک‌های صنعتی، بنیاد برکت، بنیاد مستضعفان، انجمن خیرین سلامت و شورا‌های اسلامی شهر‌ها و دهیاران خواسته‌ایم در قالب یک پویش خیرخواهانه و خداپسندانه منابع مالی برای تحقق این مهم را نیز تهیه کنند.
 
 
انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *