رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

احمدی: کارتن خواب‌های تهران هم شب یلدا داشتند

14:30 - 01 دی 1399
کد خبر: ۶۸۵۸۷۲
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
کارگردان مستند «شکلات تلخ» گفت: برنامه شکلات تلخ فردا سه شنبه با موضوع کودکان آسیب دیده‌ای که توسط فاطمه برزگر نجات پیدا کرده بودند و البته با نیم نگاهی به برگزاری مراسم شب یلدا در گرم خانه‌های تهران به کارگردانی و تهیه کنندگی مجتبی احمدی روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود.

مجتبی احمدی در گفت‌وگو با موضوع اين هفته برنامه «شکلات تلخ» را مورد بررسی قرار داد و گفت: برنامه شکلات تلخ فردا سه شنبه با موضوع کودکان آسیب دیده‌ای که توسط فاطمه برزگر نجات پیدا کرده بودند و البته با نیم نگاهی به برگزاری مراسم شب یلدا در گرم خانه‌های تهران به کارگردانی و تهیه کنندگی مجتبی احمدی روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود.

تهیه کننده و کارگردان این برنامه تلویزیونی ادامه داد: در برنامه روز سه شنبه داستان فعالیت‌های فاطمه برزگر را که بخشی از آن روز شنبه روی آنتن رفت به تصویر می‌کشیم و در این برنامه به روایت فعالیت‌های فاطمه برزگر در سطح کشور و یافتن کودکان آسیب دیده‌ای که شرایط ناگواری داشتند، اما به کمک مامان فاطی به تهران آمدند، مراقبت شدند، محبت دیدند و بیماری اشان تحت نظارت متخصصین مختلف درمان شد و شرایط تحصیل عالیه برای آن‌ها مهیا شد تا امروز بتوانند در بهترین دانشگاه‌های ایران و جهان تحصیل کنند می‌پردازیم.

کارگردان مستند «شکلات تلخ» افزود: آیا این جالب نیست که امروزه بسیاری از کودکان و نوجوانان آسیب دیده و نجات یافته توسط مامان فاطی در ۴۰-۳۰ سال گذشته با خانواده و فرزندانشان به او سر می‌زنند، با او دیدار دارند و هنوز در خصوص مسائل مهم زندگیشان با مامان فاطی مشورت می‌کنند.

تهیه کننده این مستند اجتماعی اضافه کرد: در برنامه شکلات تلخ و در روز سه شنبه قصه زندگی چند کودک شهرستانی از مشهد و شیراز و ... که در شرایط ناگواری زندگی می‌کردند و امروز در آرامش هستند تحلیل می‌شود و موضوع فرزند خواندگی با محوریت تسهیل در این مقوله مورد بررسی قرار می‌گیرد.

احمدی با اشاره به پایان فیلمبرداری پنجاهمین قسمت از برنامه شکلات تلخ خاطرنشان کرد: در برنامه شکلات تلخ ۵۰ ام به گرم خانه‌های تهران رفتیم و همراه با محمد طیبی مدیر مرکز جهادی میر طیبی برگزاری مراسم شب یلدای یکی از گرم خانه‌های تهران و تهیه هدایا برای کودکان خیابان در آخرین شب پاییز را به تصویر می‌کشیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *