کارگردان خانه امن: هواداران استقلال و پرسپولیس زود قضاوت نکنند/ ما قصد توهین به تیم یا هواداری نداشتیم

13:45 - 01 دی 1399
کد خبر: ۶۸۵۸۸۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
کارگردان سریال خانه امن گفت: به نظرم هواداران سرخابی نباید زود قضاوت کنند چراکه هنوز قسمت‌های بعدی پخش نشده است.

- شب گذشته (یکشنبه) در یکی از قسمت‌های سریال خانه امن که از شبکه یک سیما پخش می‌شود اتفاقی رخ داد که باعث ناراحتی و واکنش تند هواداران استقلال نسبت به عوامل این سریال و مدیران صداوسیما شد.

احمد معظمی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص این اتفاق و سکانسی که فرد داعشی در لباس استقلال برای بمب‌گذاری وارد ورزشگاه آزادی می‌شود، اظهار داشت: من هم هواداران استقلال و هم هواداران پرسپولیس را دوست دارم. به نظرم آنها نباید زود قضاوت کنند چراکه هنوز قسمت‌های بعدی پخش نشده است.

کارگردان خانه امن: هواداران استقلال و پرسپولیس زود قضاوت نکنند/ ما قصد توهین به تیم یا هواداری نداشتیم

وی افزود: البته طبیعی است که هواداران دو تیم روی پرچم تیم‌شان حساس باشند اما مطمئنا آنها اگر قسمت‌های امشب و فرداشب را ببینند خیال‌شان راحت می‌شود. ما به همه این موارد فکر کردیم و با برنامه‌ریزی جلو رفته‌ایم. مطمئنا اینطور نبوده که این مسائل را در نظر نگیریم.

کارگردان سریال خانه امن تصریح کرد: ما نه قصد توهین به تیمی را داشتیم و نه هدف‌مان این بوده است. هدف ما نشان دادن توانایی نیرو‌های امنیتی بوده که چطور امنیت ورزشگاه را برقرار می‌کنند. هر دو تیم محبوب هستند و قطعا ما با فکر جلو رفتیم و قصد توهین به هیچ تیم یا هواداری هم نداشتیم. قسمت‌های امشب و فرداشب سریال بسیار حساس و جذاب است و دعوت می‌کنم هواداران سرخابی‌ها به تماشای سریال بنشینند چون اتفاق‌های درخشانی رخ خواهد داد.



مجید
|
-
|
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
0
0
برای تو و امثال تو متاسفیم ، برای اینکه سریالش دیده بشه داره تبلیغ می کنه ، کار اشتباه اشتباه هست ، قبول کن
ناشناس
|
-
|
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
0
0
با سلام: دیگه ملت شورش رو در آوردند چه ربطی به هواداران استقلال داره . طرف خودش رو در یک پوشش جا داده یا قرمز یا آبی یعنی چی اینکارا؟ پس اینجوری هر رنگ لباس بپوشه طرفداران همون تیم باید اعتراض کنن. طرف احترام و ادب به هیچ کس رو نمیدونه بعد تا از این موارد تو فیلم ها پیش میاد مثلا" غیرتی !!! میشه
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *