آخرین وضعیت مناطق سیل زده خوزستان/ خیز وزارت نفت برای کاهش مصرف گاز/قدردانی وزیر ارتباطات از رییس قوه قضاییه

23:30 - 02 دی 1399
کد خبر: ۶۸۶۲۶۳
دسته بندی: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
طی ۲۴ ساعت گذشته اخباری در خصوص آخرین وضعیت مناطق سیل زده خوزستان، خاموشی ۳۲۰ هزار چراغ روشنایی عمومی غیرضروری، قدردانی وزیر ارتباطات از رییس قوه قضاییه و بازار طلا و ارز در خبرگزاری میزان منتشر شده است.

- طی ۲۴ ساعت گذشته اخباری در خصوص آخرین وضعیت مناطق سیل زده خوزستان، خاموشی ۳۲۰ هزار چراغ روشنایی عمومی غیرضروری، قدردانی وزیر ارتباطات از رییس قوه قضاییه و بازار طلا و ارز در منتشر شده است.


آخرین وضعیت مناطق سیل زده خوزستان/ اتمام ارزیابی‌ها در شهرستان ماهشهر

مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان گفت: ارزیابی خسارات در شهرستان ماهشهر به اتمام رسیده و ارزیابی‌ها در شهر اهواز همچنان ادامه دارد.


خاموشی ۳۲۰ هزار چراغ روشنایی عمومی غیرضروری/ خیز وزارت نفت برای کاهش مصرف گاز

کارشناس حوزه انرژی معتقد است سیستم انرژی کشور نیاز به بازنگری جدی در خصوص میزان مصرف و افزایش ظرفیت تولید دارد و ادامه این شرایط برای سال‌های آتی می‌تواند مسائل فراوانی را برای بخش‌های مختلف اقتصاد به وجود آورد.


 
معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی گفت: متقاضیان جدید ابزار‌های پرداخت از بهمن ماه بدون تشکیل پرونده مالیاتی نمی‌توانند کارت‌خوان یا درگاه پرداخت داشته باشند.

 
وزیر ارتباطات گفت: راه‌اندازی دادرسی الکترونیک اقدام ارزشمندی است و من به صورت مکتوب از رئیس قوه قضاییه برای این اقدام ارزنده قدردانی کردم.

 
آزادراه تبریز-سهند با حضور وزیر راه و شهرسازی در استان آذربایجان شرقی پس از ۱۰ سال انتظار، افتتاح شد.

 
نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران نوسانات بازار طلا در یک ماه گذشته را بین یک تا ۰.۵ درصد اعلام کرد و گفت: با برگشت ثبات به بازار و کاهش حباب سکه، این روز‌ها بهترین زمان برای خرید و فروش است.

 
مدیرکل دفتر کنترل سیلاب و آبخوانداری سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور از اجرای طرح‌های آبخیزداری و آبخوانداری در حوزه آبخیز بالادست هزار و ۹۱۳ قنات در سطح کشور خبر داد.

 
مدیرعامل شرکت تولید نیروی برق حرارتی گفت: تا پایان امسال در قالب پویش #هرهفته_الف_ب_ایران ۲۱ پروژه بزرگ صنعت تولید برق حرارتی با حجم سرمایه‌گذاری ۴۰ هزار میلیارد تومان عملیاتی خواهد شد.

 
وزیر نیرو گفت: تاکنون ۱۷۶ پروژه در قالب طرح هر هفته الف ب ایران با سرمایه گذاری ۵۱ هزار میلیارد تومان اجرا شده است.

 
معاون فنی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با اعلام خبر راه‌اندازی ۹۸ ناحیه صنعتی روستایی در سطح کشور از الکترونیکی شدن روند واگذاری زمین در شهرک‌های صنعتی تا سال ۱۴۰۰ خبر داد.

 
نرخ تورم سالانه آذر ماه ١٣٩٩ با افزایش ١.٥ واحد درصدی برای خانوار‌های کشور به رقم ٣٠,٥ درصد رسیده است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *