همکاری دوباره «الناز شاکردوست» و «هوتن شکیبا» در ابلق/فیلم «نرگس آبیار» در راه فجر ۳۹

5:45 - 06 دی 1399
کد خبر: ۶۸۶۹۱۱
نرگس آبیار در پنجمین فیلم خود با نام «ابلق» به سراغ یک سوژه اجتماعی رفته و فیلمی با محوریت زنان جلوی دوربین برده است. فیلمی که با توجه به اظهارات برخی از بازیگران آن متفاوت ترین اثر نرگس آبیار خواهد بود.

 - سینمای کشور طی نیمه اول سال ۹۹ با چالش‌های فراوانی روبرو بوده است، بروز و شیوع بیماری کرونا از اسفند ماه سال گذشته چرخ تولید و اکران در سینما را به طور کامل متوقف کرد و به اذعان بسیاری از کارشناسان ضربه طولانی مدتی را بر بدنه این هنر وارد کرد.

حال پس از مدتها انتظار دو روز پیش بالاخره بعد از گذشت ماه‌ها فراخوان سی و نهمین جشنواره فیلم فجر منتشر شد، فراخوانی که در نوع خود می تواند امید به آینده سینما در سال جاری را زنده نگه دارد. 

در این میان کارگردانان جوان و پیشکسوت سینما با توجه به اعلام رییس سازمان سینمایی مبنی بر قطعی بودن برگزاری جشنواره فیلم فجر پیش تولید آثار خود را آغاز کرده اند و سینما بار دیگر با سرعت به سمت مسیر همیشگی تولید و عرضه قرار گرفته است. 

محمدحسین مهدویان، رضا میرکریمی، مانی حقیقی، مرتضی علی عباس میرزایی، وحید جلیلوند، محسن قرایی، اصغر فرهادی، آرش انیسی، مهدی جعفری و نیما جاویدی از جمله کارگردانان سرشناسی هستند که هم اکنون پیش تولید و یا تولید آثار سینمایی خود را آغاز کرده اند.

الناز شاکردوست و بهرام رادان در «ابلق» زوج شدند | علاوه بر - آمد خبر

نرگس آبیار در پنجمین فیلم خود با نام «ابلق» به سراغ یک سوژه اجتماعی رفته و فیلمی با محوریت زنان جلوی دوربین برده است. فیلمی که با توجه به اظهارات برخی از بازیگران آن متفاوت ترین اثر نرگس آبیار خواهد بود. 

نرگس آبیار طی سالیان گذشته توانسته با ارائه آثار متفاوت مخاطبان فراوانی را برای خود به دست بیاورد، تنوع آثار آبیار به نحوی بوده که او را به عنوان یکی از موفق‌ترین کارگردانان زن سینمای ایران طی دهه گذشته شناسانده است. 

بهرام رادان، هوتن شکیبا، مهران احمدی، الناز شاکردوست، گلاره عباسی، گیتی معینی، امین میری و ... بازیگرانی هستند که در این فیلم در کنار مهران احمدی جلوی دوربین نرگس آبیار رفته‌اند.

اولین همکاری کارگردان شیار 143 همراه با الناز شاکردوست/شبی که ماه کامل شد به جشنواره فیلم فجر می‌رود//////////////////یکشنبه

امین میری بازیگر این فیلم درباره کیفیت فیلم سینمایی «ابلق» گفت: این فیلم سوژه بسیار بکری دارد، اثر در شرایط بسیار سختی ساخته شده و بازیگران هم نسبت به کارهای قبلی خود نقش های بسیار متفاوتی را بازی کرده اند، به عنوان مثال «بهرام رادان» تاکنون چنین حضوری در سینما نداشته است. 

آبیار تاکنون هفت فیلم داستانی و مستند و چهار فیلم سینمایی را کارگردانی کرده‌است. آخرین اثر سینمایی وی به نام شبی که ماه کامل شد توانست در جشنواره فیلم فجر افتخارات فراوانی را به دست آورد، این فیلم به عنوان یکی از پرمخاطب‌ترین آثار چرخه اکران شناخته شد. 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *