حذف نیش از جام حذفی صربستان با وجود نمایش درخشان سعادت

22:25 - 06 دی 1399
کد خبر: ۶۸۷۴۵۰
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
در یکی از حساس‌ترین دیدار‌های مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های والیبال جام حذفی صربستان، تیم نیش با وجود درخشش لژیونر ایرانی خود برابر تیم ریبنیکا شکست خورد و از صعود به نیمه نهایی بازماند.

- در یکی از حساس‌ترین دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های والیبال جام حذفی صربستان، تیم نیش که بردیا سعادت جوانترین لژیونر تاریخ والیبال ایران را در اختیار دارد در حالی میزبان تیم ریبنیکا بود که در بازی رفت یاران سعادت با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب شده بودند و در بازی برگشت در خانه محکوم به پیروزی بودند اما در پایان تیم نیش با وجود نمایش خیره کننده ستاره ایرانی خود با حساب ۳ بر ۲ مغلوب مهمان خود شد تا وداع تلخی از جام حذفی داشته باشد.

در این بازی در حالی که تیم نیش در ابتدای بازی با عملکرد بسیار ضعیف ۲ بر صفر عقب افتاده بود و در آستانه شکست بود با درخشش بردیا سعادت موفق شد بازی را به تساوی بکشاند اما در ست پایانی چند اشتباه فردی باعث شد تا نیش نتیجه را به تیم ریبنیکا واگذار کند.

 تیم نیش ست‌های بازی با امتیازهای ۲۳-۲۵، ۲۳-۲۵، ۲۵-۲۰، ۲۵-۱۷ و ۹-۱۵ به مهمانش واگذار کرد تا از صعود به مرحله نیمه نهایی جام حذفی صربستان بازماند.

در این بازی بردیا سعادت نمایش فوق العاده‌ای داشت و موفق شد با ۵۰ درصد موفقیت در حمله و کسب ۲۴ امتیاز(۲۱ حمله و ۳ سرویس) تیمش را به بازی برگرداند اما درخشش ستاره ایرانی هم برای فرار از این شکست خانگی کافی نبود.

 

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *