نسرین بابایی: زحمات من در سریال «بیگانه‌ای با من است» دیده نشد/مشغول بازی در «افرا» هستم

8:00 - 07 دی 1399
کد خبر: ۶۸۷۴۵۱
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
بازیگر سریال «افرا» گفت: به تازگی بازی در سریال «افرا» به کارگردانی بهرنگ توفیقی را آغاز کرده‌ام که برای پخش از شبکه یک سیما آماده می شود. هم اکنون جلوی دوربین توفیقی رفته‌ام و این پروژه از جمله آثار دلچسب و مورد رضایت من است.

نسرین بابایی در گفت‌وگو با پیرامون آخرین مجموعه فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: به تازگی بازی در سریال «افرا» به کارگردانی بهرنگ توفیقی را آغاز کرده‌ام که برای پخش از شبکه یک سیما آماده می شود. هم اکنون جلوی دوربین توفیقی رفته‌ام و این پروژه از جمله آثار دلچسب و مورد رضایت من است. 

وی درباره نقش خود در سریال «افرا» اضافه کرد: در این سریال نقش یک مادر را بازی می‌کنم، مادری که قرار است با سکوت‌ها و نگاه هایش بر خانواده خود تاثیر بگذارد، فردی که در مواقع لزوم با تمام وجود برای خانواده اش ایثار می‌کند، این مادر بسیار حامی خانواده و وفادار به زندگی‌اش است، نقش من در سریال افرا نماد کامل یک مادر ایرانی و خانواده دوست است که در مواقع لازم از جان خودش برای خانواده اش می گذرد.

بازیگر سریال «افرا» درباره زمان پخش این سریال اضافه کرد: هنوز صحبت خاصی درباره زمان پخش سریال نشده است، اما این اثر برای پخش در سال آینده آماده خواهد شد، خود من ضخصا تا پایان فروردین قرارداد داشته و سر این پروژه تلویزیونی مشغول به فعالیت خواهم بود. 

وی با اشاره به تجربه شیرین حضورش در سریال «افرا» افزود: حضور در این پروژه برای من بسیار جذاب است، مخصوصا وقتی بازیگر روبروی من مهدی سلطانی است، این نقش برای من فرصت و کلاس درس بسیار خوبی است، به شخصه در این نقش و در کنار این بازیگر بزرگ هرلحظه یاد می‌گیریم و به اندوخته هایم اضافه می کنم. علاوه بر آن همبازی شدن با بازیگر درجه یکی همچون فریبا متخصص برای من بسیار آموزنده است. 

بازیگر سریال «بیگانه ای با من است» با گلایه از عدم پرداختن به کاراکتر خود در این سریال افزود: من نقش بسیار سختی را در سریال «بیگانه ای با من است» ایفا کردم، شخصا زاده شهر رشت هستم و در این سریال نقشی با لهجه جنوبی را بازی می کنم، حتی بنا بر وظیفه برای درک بهتر این لهجه مدتی را به بوشهر سفر کردم تا بتوانم از نزدیک با این لهجه آشنا شوم و تحقیقات فراوانی را برای درک بهتر فرهنگ جنوب آرشیو کردم، اما متاسفانه این نقش و زحمتی که کشیدم در این سریال دیده نشد. 

وی در همین رابطه تاکید کرد: متاسفانه تجربه به من ثابت کرده که گاها بازیگر بی‌سواد بودن بهتر است زیرا امکان موفقیت بالا می رود، شاید هرچه کمتر تحقیق و ممارست انجام دهیم راحت‌تر به نقشهای بهتر و بزرگتر می رسیم، متاسفانه در پروژه بیگانه ای با من است زحمت بسیار کشیدم تا نقش را باورپذیر ایفا کنم اما از هیچ سویی به نقش اهمیتی داده نشد. 

حضور بازیگر سریال «وارش» در جشنواره فیلم فجر/«مغز استخوان» در فجر ۳۸ می‌درخشد///////////////سه شنبه

بازیگر سریال «وارش» در همین راستا ادامه داد: سریال «بیگانه ای با من است» چند وقتی است روی آنتن رفته و برخلاف بسیاری از سریالها که نقدهایی بابت لهجه در آن شکل می گیرد هیچ ایرادی به لهجه من گرفته نشد، حتی در فضای مجازی هم بسیاری از دوستان لطف داشتند و از این نقش تعریف کردند اما معتقدم آنچه در خور و حق این نقش بود به هیچ وجه ادا نشد. 

وی در همین رابطه افزود: گاها برخی از نقشها برای یک بازیگر خستگی را به همراه دارند که بعد از بازخوردهای خبری و رسانه ای آن خستگی از بین می رود، اما این نقش برای من هیچ بازخوردی نداشت و به نوعی خستگی آن کاملا بر تنم باقی ماند. نگاه رسانه‌ها طبیعتا برای هر بازیگری بسیار مهم است اما نمیدانم چه اتفاقی افتاد که هیچ واکنشی در قبال این کاراکتر ارائه نشد با اینکه این نقش سکته می کند و حتی نقش از قبل هم سختتر می شود اما باز هم همان شرایط قبلی ادامه پیدا کرد. متاسفانه شرایط به نحوی است که در عرصه بازیگری هرچه تلاش کنیم انگار عده ای هستند و تلاش بیشتری می کنند تا بازیگران خوب دیده نشوند. اما این را بگویم که اگر همه چشم بر زحمت من در بازیگری ببندند، این حرفه برای من رسالتی بزرگ است که باید تا ته خط آن بروم. 

این بازیگر سینما و تلویزیون با تاکید بر امیدواری خود برای حضور موفق در سریال افرا خاطرنشان کرد: خوشبختانه افرا همکاری درجه یکی است، گروه بسیار حرفه ای است و در صدر آن بهرتگ توفیقی کارگردان فوق العاده و کاربلدی است. شخصا به اتفاقات مثبت در سریال افرا بسیار امیدوارم. 


برچسب ها: سینما

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *