رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

آلودگی خواص و ویروس تردید دو آفت اصلی بصیرت هستند

13:39 - 07 دی 1399
کد خبر: ۶۸۷۶۳۸
دسته بندی: حقوق بشر ، عمومی
دبیر ستاد حقوق بشر با بیان اینکه آلودگی خواص و ویروس تردید دو آفت اصلی بصیرت هستند، گفت: این موارد عامل اصلی سست کردن عزم و اراده مردم در جانبداری از حق است.
- علی باقری کنی، معاون امور بین‌الملل رئیس قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران صبح امروز در جمع مدیران سازمان و معاونان ستادی و استانی سازمان پزشکی قانونی با اشاره به وقایع و فتنه‌های رخ داده در طول پیروزی انقلاب اسلامی در کشورمان، اظهار کرد: در طول بیش از چهار دهه پس از پیروزی انقلاب اسلامی، ده‌ها فتنه در کشور سر برآورده که با درایت و هوشمندی و شجاعت رهبری و نیز هوشیاری و اخلاص و مجاهدت توده‌های مردم یا قبل از وقوع خنثی شده و یا در دستیابی به اهداف خود ناکام مانده است.

بنا به گفته باقری کنی، آفت آلودگی خواص، منشأ اصلی شکل‌گیری فتنه و ویروس تردید عامل اصلی سست کردن عزم و اراده مردم در جانبداری از حق است.

دبیر ستاد حقوق بشر کشور اذعان کرد: اگر دشمن در دستیابی به اهدافش ناکام بماند، تلاش می‌کند تا با فریب مردم آن‌ها را از مسیر درست منحرف کند و چنانچه در این مرحله نیز موفق نشود، ویروس تردید را در میان افکار عمومی رها می‌کند تا عزم راسخ مردم در صیانت از منافع ملی را دچار اختلال کرده و مرز‌های هویت ملت ایران را مخدوش کند تا از این طریق از آب گل‌آلود فتنه، ماهی سیطره و سلطه خود بر مردم را صید نماید.
 
بیشتر بخوانید: 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *