قهرمانی سایپا در لیگ برتر والیبال جوانان با پیروزی در شهرآورد خودروسازان

19:07 - 08 دی 1399
کد خبر: ۶۸۸۱۱۴
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
در دیدار پایانی لیگ برتر والیبال جوانان تیم سایپا با پیروزی برابر تیم پیکان به عنوان قهرمانی دست یافت.
- طبق اعلام روابط عمومی فدراسیون والیبال، مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان در رده سنی جوانان کشور در سال ۹۹ جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، امروز (دوشنبه) با دو دیدار مرحله نهایی در مجموعه فرهنگی ورزشی وزارت کار بندرانزلی پیگیری شد.

در نخستین مسابقه این مرحله، تیم‌های شهرداری قزوین و لبنیات هراز آمل برای کسب مقام سومی به مصاف یکدیگر رفتند که نماینده آمل موفق به شکست سه بر صفر حریف خود شد و بازیکنان این تیم مدال برنز این مسابقات را به گردن آویختند.

تیم شهرداری قزوین در این مسابقه با امتیاز‌های ۲۵ بر ۱۸، ۲۵ بر ۱۷ و ۲۵ بر ۱۵ مغلوب لبنیات هراز شد و به مقام چهارمی لیگ برتر جوانان رضایت داد. قادر صادقی و مهدی توکلی داوران اول و دوم این مسابقه بودند که به مدت ۷۸ دقیقه طول کشید.

در دیدار نهایی لیگ برتر جوانان سال ۹۹ نیز تیم‌های سایپا و پیکان برابر یکدیگر قرار گرفتند و نارنجی‌پوشان با پیروزی سه بر یک مقابل حریف همشهری، به عنوان قهرمان این رقابت‌ها معرفی شدند.

پیکانی‌ها در ست نخست این دیدار ۲۵ بر ۲۱ به پیروزی رسیدند، اما در ست‌های دوم تا چهارم به ترتیب با امتیاز‌های ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۱۹ مغلوب حریف خود شدند تا به عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر جوانان اکتفا کنند.
مرتضی اکرمی و حمیدرضا رسولی داوران اول و دوم آخرین دیدار لیگ برتر جوانان سال ۹۹ بودند که ۹۸ دقیقه طول کشید.

لیگ برتر جوانان از روز شنبه ۲۹ آذر‌ماه با حضور ۱۴ تیم در دو گروه مقدماتی آغاز شد و پس از پایان این مرحله، هشت تیم برتر (هر گروه چهار تیم) به مرحله پلی‌آف صعود کردند.

مسابقات مرحله پلی‌آف، نیمه‌نهایی و نهایی این رقابت‌ها نیز در روز‌های شنبه، یکشنبه و امروز (دوشنبه) ۶ تا ۸ دی‌ماه برگزار شد تا در مجموع پس از برگزاری ۵۰ مسابقه، تیم‌های سایپا تهران، پیکان تهران و لبنیات هراز آمل به عنوان مقام‌های اول تا سوم این رقابت‌ها معرفی شوند.

حمید حق‌بین سرپرست این مسابقات بود که به صورت متمرکز برگزار شد. نادر انصاری در مرحله مقدماتی و حسین پورکاشیان نیز در سه روز پایانی، نمایندگان کمیته رویداد‌ها و مسابقات در این رقابت‌ها بودند.

همچنین ۱۶ داور و هشت ناظر فنی و داوری، این ۵۰ مسابقه را به عنوان داور اول، داور دوم، ناظر داوری و ناظر فنی، قضاوت و نظارت کردند.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *