برنامه دور برگشت لیگ برتر والیبال اعلام شد

0:19 - 13 دی 1399
کد خبر: ۶۸۹۲۶۷
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
برنامه دور برگشت لیگ برتر والیبال اعلام شد.
- طبق اعلام روابط عمومی فدراسیون والیبال دور برگشت لیگ برتر مردان با ۱۸ دیدار هفته نخست متمرکز در روز‌های چهارشنبه، جمعه و یکشنبه ۱۰، ۱۲ و ۱۴ دی‌ماه که شامل مسابقات هفته‌های شانزدهم، هفدهم و هجدهم مرحله مقدماتی است، پیگیری می‌شود.

کمیته برگزاری رویداد‌ها و مسابقات فدراسیون والیبال، برنامه ادامه مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را اعلام کرد و این مسابقات از ۲۰ دیماه با رقابت‌های هفته دوم متمرکز آغاز می‌شود و دور برگشت مرحله مقدماتی روز پنج‌شنبه ۳۰ بهمن‌ماه با تک دیدار راه‌یاب ملل کردستان و آذرباتری ارومیه به پایان خواهد رسید.

بر این اساس، هفته دوم لیگ برتر متمرکز روز‌های ۲۰، ۲۲ و ۲۴ دی‌ماه (هفته‌های نوزدهم، بیستم و بیست و یکم دور مقدماتی) و هفته سوم متمرکز در روز‌های یکم، سوم و پنجم بهمن‌ماه (هفته‌های ۲۲، ۲۳ و ۲۴ دور مقدماتی) پیگیری خواهد شد.
 
همچنین هفته چهارم متمرکز، روز‌های ۱۳، ۱۵ و ۱۷ بهمن‌ماه (هفته‌های ۲۵، ۲۶ و ۲۷ دور مقدماتی) و هفته پنجم متمرکز نیز در روز‌های ۲۵، ۲۷، ۲۹ و ۳۰ بهمن‌ماه که شامل دیدار‌های هفته‌های ۲۸، ۲۹ و ۳۰ دور مقدماتی است، پیگیری خواهد شد.
 
پس از پایان مرحله مقدماتی، هشت تیم برتر جدول رده‌بندی به مرحله پلی‌آف صعود خواهند کرد و تیم‌های نهم تا چهاردهم جدول از دور مسابقات حذف می‌شوند.

برای مشاهده برنامه کامل ادامه دور برگشت لیگ برتر مردان، روی لینک زیر کلیک کنید.
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *