رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مراسم سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی برگزار شد

11:09 - 13 دی 1399
کد خبر: ۶۸۹۳۶۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
مراسم گرامیداشت نخستین سالگرد شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، امروز شنبه در مجتمع شهید بهشتی قوه قضاییه، برگزار شد.

- مراسم گرامیداشت نخستین سالگرد شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، امروز شنبه در مجتمع شهید بهشتی قوه قضاییه، برگزار شد.

سرهنگ نوری جانشین مرکز بسیج قوه قضاییه در ابتدای این مراسم، ضمن خیر مقدم به مهمانان گرامی، اظهار داشت: زبان از پرداختن به ابعاد شخصیتی و مدیریتی و جهادی حاج قاسم سلیمانی قاصر است.

در این مراسم، قریشی فرمانده بسیج وزارتخانه‌ها و ادارات، گفت: پیکر‌های مطهر شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس اختلاط پیدا کردند و این امر بیانگر و تجلی‌گر وحدت دو ملت ایران و عراق در راستای مبارزه با مستکبران است.

وی تصریح کرد: اخلاص و بصیرت و ولایت مداری سه شاخصه شهید حاج قاسم سلیمانی بود.

در این مراسم، سعید عمرانی، معاون قضایی دادستان کل کشور و فرمانده بسیج قوه قضاییه، اظهار داشت: دامنه سیره و زندگی حاج قاسم سلیمانی بسیار وسیع است و بارزترین شاخصه حاج قاسم ولایت مداری بود.

وی تصریح کرد: حاج قاسم سلیمانی در همه حوزه‌ها بهترین بود؛ او بهترین پدر، بهترین فرمانده و بهترین ولایت مدار بود و برای شناخت ابعاد شخصیتی و معرفتی حاج قاسم باید مرزهای عقل را کنار گذاشت و با چشم معرفت و دل به بینش و اقدامات سپهبد شهید سلیمانی نگریست.

عمرانی گفت : سردار سلیمانی در عمل به ولایت فقیه تمسک جست و به شدت اهل توسل به ائمه اطهار علیهم‌السلام بود‌.

فرمانده بسیج قوه قضاییه بیان داشت : سردار سلیمانی به لحاظ نظامی‌گری و تخصص در امور جنگی و دفاعی نیز در زمره چهره‌های تراز اول جهان بود و دشمنان ما نیز بر این امر تاکید داشتند.

عمرانی گفت: حاج قاسم سلیمانی در زمان حیات و شهادت خود ثابت کرد که «با یک گل بهار می‌شود». همه مردم ایران بویژه بسیجیان هنوز جای خالی حاج قاسم را حس میکنند و هنوز با دیدن تصویر حاج قاسم اشک‌های‌شان جاری می‌شود.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *