رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

انتقام در کمین است؛ آمریکایی‌ها و رژیم صهیونیستی روزی صد بار می‌میرند و زنده می‌شوند

4:30 - 17 دی 1399
کد خبر: ۶۹۰۵۱۹
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ گفت: بعد از ترور حاج قاسم، آمریکایی‌ها و رژیم صهیونیستی روزی صد بار می‌میرند و زنده می‌شوند، هر لحظه در این فکر هستند که انتقام سخت به چه شکلی از آن‌ها گرفته می‌شود.
سردار حسن حسن‌زاده در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی عزیز، گفت: شخصیت «سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی»، شخصیتی با عظمت، فراگیر، بین‌المللی و به عنوان قهرمان ملی در اُمت اسلامی مطرح بود، او  موفق شد جبهه مقاومت را در سطح وسیعی گسترش بدهد و همواره استکبار را در چالش نگه دارد.

وی افزود: امروز استکبار جهانی به شدت ناراحت است و بُغض وکینه‌اش را با مُدل زبونانه‌ای برای ترور شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی انجام داد و همه متوجه شدند، طبیعی است که استکبار جهانی تمام منافع منطقه‌ای و جهانی خود را از دست داده است، بواسطه وجود یک فرمانده دلیر، مُدبر و همه فن حریف یعنی شهید حاج قاسم سلیمانی این منافعش از بین رفت و این بُغض و کینه را نشان داد. 

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ اضافه کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند: انتقام سخت باید در تَراز این شخصیت بزرگوار باشد، ترازش به گونه‌ای است که ذلت و خواری استکبار را به جهانیان ثابت کند، مقام معظم رهبری در بخشی از صحبت‌هایشان فرمودند: خُروج آمریکایی‌ها از منطقه، انتقام اصلی است که گرفته خواهد شد.

حسن زاده تأکید کرد: امروز به برکت خون سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس، همه هم‌رزمان شهیدش و شهدای مدافع حرم، همه مناظره می‌کنند که جبهه مقاومت روز بروز رو به گسترش است، امروز این‌ها با یک حاج قاسم سلیمانی طرف نیستند، ما در لبنان، یمن، فلسطین هم حاج قاسم سلیمانی‌های زیادی داریم.

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ با بیان اینکه امروز همه جوانان انقلابی ما و جوانان آزادی‌خواه در منطقه و جهان، آرزو دارند که حاج قاسم سلیمانی باشند، تصریح کرد: استکبار می‌داند در آینده با چالش بسیار سختی مواجه است، با شهادت «سپهبد شهیدحاج قاسم سلیمانی»، این‌ها حاج قاسم سلیمانی را به تعداد جمعیت جوانان انقلابی و آزادی‌خواه جهان تکثیر کردند.

انتقام ازاستکبار جهانی شروع شده است
وی با تأکید بر اینکه انتقام از استکبار جهانی شروع شده است، اضافه کرد: کلید آن را هم خود رژیم آمریکا با به شهادت رساندن سپهبد حاج قاسم سلیمانی عزیز زد، تا قبل از اینکه حاج قاسم به شهادت برسد، آمریکایی‌ها و رژیم صهیونیستی منتظر بودند که چه زمانی حاج قاسم بالای سرشان برسد و جان آن‌ها را بگیرد، بعد از ترور حاج قاسم، آمریکایی‌ها و رژیم صهیونیستی روزی صد بار می‌میرند و زنده می‌شوند، هر لحظه در این فکر هستند که انتقام سخت به چه شکلی از آن‌ها گرفته می‌شود.

خداوند هم انتقام این خون پاک و مطهررا خواهد گرفت
حسن زاده اظهار داشت: فرمانده محترم نیروی قدس و فرمانده محترم کل سپاه بار‌ها فرمودند: این‌ها از جایی ضربه خواهند خورد که اصلاً فکرش را نمی‌کنند، خداوند در این موضع حتماً رزمندگان خود را کمک می‌کند، خداوند هم انتقام این خون پاک و مطهر را خواهد گرفت.
 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *