رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

آزادی ۱۰۰ نفر از زندانیان معسر مالی به همت سازمان بسیج حقوقدانان استان اصفهان

14:42 - 17 دی 1399
کد خبر: ۶۹۰۷۹۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رییس کل دادگستری استان اصفهان از آزادی ۱۰۰ نفر از زندانیان معسر مالی به همت سازمان بسیج حقوقدانان این استان خبر داد.

- به یادبود سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی با حمایت سازمان بسیج حقوقدانان و سپاهیان و خیران استان اصفهان تعداد ۱۰۰ نفر از زندانیان معسر مالی از زندان‌های استان آزاد شدند.

این مراسم با رعایت مقررات بهداشتی و با حضور مسؤولان عالی قضایی و فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج)، نماینده ولی فقیه در سپاه و جمعی از مددجویان در زندان مرکزی اصفهان برگزار شد.

محمدرضا حبیبی رییس کل دادگستری استان اصفهان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا به خصوص شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی از این اقدام خداپسندانه و ارزشمند سپاه به نیکی یاد کرد و بیان داشت: به درستی می‌توان آیه شریفه «و أعدوا لهم مااستطعتم من قوه ...» را مدالی دانست بر سینه بسیجیان و سپاهیان چرا که در طول بیش از چهل سال انقلاب شکوهمند اسلامی در تمامی صحنه‌ها و یا بحران‌ها بدون در نظر داشتن پست و مقام متواضعانه و مقتدرانه به میدان عمل آمده و در جهت اقتدار و سربلندی نظام ولایی و گسترش اسلام نقش آفرینی نموده اند.

وی افزود: امروز هم شاهد یکی دیگر از این اقدامات ارزشمند از سوی سازمان بسیج حقوقدانان و سپاه صاحب الزمان استان اینبار در حوزه کاهش جمعیت زندان و حمایت و کمک به آزاد ۱۰۰ نفر زندانی جرایم غیرعمد و مالی در سطح زندان‌های استان هستیم.

حبیبی یادآور شد: نباید فراموش شود که با این اقدام خداپسندانه علاوه بر رهایی این تعداد زندانی چندین برابر این میزان که خانواده‌های زندانیان هستند که به نوعی در بند اسارت و مشکلات عدیده ناشی از زندانی بودن سرپرست خود می‌باشند، آزاد گردیده اند و از این رو اینگونه اقدامات از اجر و مزد فراوان دنیوی و اخروی نزد خداوند برخوردار است.

رییس دادگستری استان اصفهان در پایان خطاب به زندانیان آزاد شده نیز بیان داشت: شایسته است به شکرانه این نعمت بزرگ آزادی تلاش نمایند در جامعه پیام آور امر پیشگیری از وقوع جرم باشند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *