سهم ۳ درصدی خوزستان از نفت قربانی کدام بی‌تدبیری‌هاست؟|ساماندهی کولبران مانع قاچاق |دست درازی به جیب مردم به بهانه بسته‌بندی

23:35 - 22 دی 1399
کد خبر: ۶۹۲۲۵۶
دسته بندی: اقتصاد ، اقتصاد ایران
طی ۲۴ ساعت گذشته اخباری در خصوص سهم خوزستان از نفت، ساماندهی کولبران و بسته بندی تخم مرغ در خبرگزاری میزان منتشر شده است

- طی ۲۴ ساعت گذشته اخباری در خصوص سهم خوزستان از نفت، ساماندهی کولبران و بسته بندی تخم مرغ در منتشر شده است.


سهم ۳ درصدی خوزستان از نفت قربانی کدام بی‌تدبیری‌هاست؟ / به نام مردم به کام مدیران!

شرکت آب و فاضلاب خوزستان اعتبارات تخصیصی را در موارد غیرمرتبط از جمله دیون شرکت‌های پیمانکاری مرتبط به سنوات قبل و سایر طرح ها، پرداخت حساب پیمانکاران و حقوق و مزایای کارکنان و … صرف کرده است.


رئیس صمت کرمانشاه: ساماندهی کولبران مانع قاچاق و سوءاستفاده‌های احتمالی می‌شود

رئیس سازمان صمت استان کرمانشاه، ایجاد بازارچه‌های مرزی را در جلوگیری از سواستفاده شبکه قاچاق از کولبری مثبت ارزیابی کرد و گفت: واردات کالا از طریق این بازارچه‌ها بسیار محدود است و باعث ایجاد اختلال در نظم بازار نمی‌شود.


دست درازی به جیب مردم به بهانه بسته‌بندی/ بسته‌بندی تخم‌مرغ به نفع فروشگاه‌هاست نه مردم

بسته‌بندی کالا یکی از عوامل مهم در افزایش فروش و ضمانت نسبی برای حفظ کیفیت و سلامت کالاست که البته باعث افزایش ارزش افزوده کالا می‌شود و از این جهت الزام آن در عرضه کالا در شرایط اقتصادی فعلی می‌تواند معیشت بخشی از جامعه را در تنگنا قرار دهد.


افزایش میانگین واردات روزانه به ۳۸۰ هزار تُن

وزیر صمت از ثبت ۱۰ میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلار پرونده در سامانه جامع تجارت پس از ابلاغیه‌های جدید صادراتی خبر داد و گفت: میانگین واردات روزانه از ۹۵ هزار تُن در سال گذشته به ۳۸۰ هزار تُن ارتقا یافته است


بهانه‌ای برای تداوم مسدود سازی ذخایر ارزی ایران وجود ندارد/ کره جنوبی متعهد به رفع مسدودسازی ذخایر

همتی در جلسه مشترک با هیات کره‌ای گفت: هیچ بهانه‌ای برای تداوم مسدودسازی ذخایر ارزی بانک مرکزی که متعلق به ملت ایران است وجود ندارد.


کره جنوبی نباید به آمریکایی‌ها اعتماد کند/ نسبت به ادامه توقف دارایی هایمان بی تفاوت نخواهیم بود

رییس کل بانک مرکزی گفت: هفت میلیارد دلار متعلق به ملت ایران بیش از دو سال در بانک‌های کره جنوبی متوقف شده، این نکته امری غیرقابل قبول است و قطعاً ایران نسبت به تداوم این مسأله بی تفاوت نخواهد بود.


سهم ۶۷ درصدی صنعت از مالیات| ۷۰ درصد مشکلات کشور به خاطر خودتحریمی‌ها است

پژوهش‌گر توسعه گفت: بر اساس جداول داده ستانده سال ۹۰، بیش از ۶۷ درصد مالیات اخذ شده در این سال از بخش صنعت بوده است، تعجب‌آور است. متاسفانه نظام مالیاتی ما بیشترین مالیات را از صنعت و بخش‌های تولیدی کشور اخذ می‌کند. با این نظام مالیاتی، گردن صنعت زده شده است.


افزایش ۲۸۰ هزار بشکه‌ای تولید نفت با شروع مرحله سوم طرح نگهداشت

مدیرعامل شرکت ملی نفت گفت: مرحله سوم طرح نگهداشت وافزایش تولید نفت با اجرای ۲۹ پروژه در خشکی و ۴ پروژه فراساحلی برای رسیدن به ۲۸۰ هزار بشکه به امضا رسید.


۶۶ درصد افزایش تولید شمش آلومینیوم

طبق آمار ارئه شده از سوی وزارت صنعت معدن و تجارت در ۹ ماهه امسال تولید آلومینیوم با رشد ۶۶ درصدی به ۳۲۵ هزار و ۲۲۲ تُن رسید.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *