عطایی: تغییر در رای داور حاشیه ایجاد می‌کند/ آرمات: چرا رای داور باید با داد و فریاد حریف تغییر کند

20:45 - 22 دی 1399
کد خبر: ۶۹۲۲۸۵
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
سرمربی تیم والیبال لبنیات هراز آمل گفت: بازی خوب و با کیفیتی بود هر دو تیم جنگیدند.

- بهروز عطایی، سرمربی تیم والیبال لبنیات هراز آمل پس از پیروزی تیمش برابر شهرداری قزوین در هفته بیستم لیگ برتر والیبال، اظهار داشت: بازی خوب و با کیفیتی بود هر دو تیم جنگیدند. به آرمات و تیمش تبریک میگویم، بازیکنانم با تجربه و خطای کمتر توانستند پیروز شوند.

وی در ادامه درباره اعتراض به رأی ویدئو چک نیز گفت: ویدئو چک وسیله خوبی برای به حداقل رساندن اشتباهات است اما کسانی که پشت دستگاه می‌نشیند باید با دقت و حوصله بیشتری کار کنند، تغییر در رأی حاشیه ایجاد می‌کند، داوران برای کار خود احترام قائل شوند تا چالش و دلخوری بین خانواده‌های والیبال ایجاد نشود.

مسعود آرمات پس از شکست شهرداری قزوین در این بازی اظهار کرد:

بازی خوبی بود بازیکنانم تقریباً تمام خواسته‌هایم را در زمین اجرا کردند. در گیم چهارم یکی از بازیکنان مصدوم شد و حدود ۵۰ درصد روحیه تیم افت کرد. می‌دانستیم بازی سختی مقابل تیم هراز آمل داریم. مصدومان این تیم نیز به بازی رسیدن به هراز با تمام قوا مقابل ما حاضر شد.

سرمربی تیم والیبال شهرداری قزوین ادامه داد: هراز نقاط ضعف ما را به خوبی شناسایی و از آن استفاده کرد و نقاط قوت ما را نیز از کار انداخت.

وی در ادامه درباره اعتراض به ویدئو چک نیز گفت: در صحنه‌ای عطایی درخواست ویدئو چک داد، متأسفانه داور پشت خط در حالی که ابتدا رأی را به نفع تیم شهرداری قزوین اعلام کرد در ادامه با اعتراض حریف نظر خود را تغییر داد. فردی که پشت مانیتور می‌نشیند پس از بازی از من عذرخواهی کرد و اعلام کرد مقصر داور ویدیوچک بود. این امتیاز فرقی برای ما نداشت و احتمال برد ما کم بود اما اعتراض ما این است که چرا رأی باید با داد و فریاد حریف تغییر کند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *