طرح سپهبد سلیمانی؛ فراگیرترین برنامه برای مدیریت کرونا

3:30 - 24 دی 1399
کد خبر: ۶۹۲۶۴۰
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
فرمانده سپاه تهران بزرگ اجرای طرح «شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی» را مهمترین، بزرگترین، فراگیرترین و الگویی با عظمت در قالب برنامه‌های خدمات رسانی کرونایی در این سپاه برشمرد و اضافه کرد: این طرح با مشارکت بنیاد مستضعفان و وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و ستاد ملی کرونا اجرا می‌شود.
سردار حسن حسن‌زاده در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به خدمات‌رسانی کرونایی سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ، گفت: ما از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا، در راستای تحقق تأکیدات مقام معظم رهبری با بسیج امکانات و نیرو‌های بسیجی و سپاهی، فعالیت‌های متعدد، گسترده و فراگیری را در حوزه کمک رسانی به مردم انجام دادیم.

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ افزود: اجرای مراحل مختلف کمک‌های مؤمنانه، ضدعفونی کردن معابر و تولید ماسک، از جمله اقدامات ما در این رابطه است که به صورت رایگان در میان مردم توزیع شد.

حسن زاده با اشاره به فعالیت بسیج پزشکی و بسیج طلاب در خط مقدم خدمات رسانی به مردم در کنار جامعه پزشکی، تصریح کرد: این خدمات در راستای کمک به کادر درمان در بیمارستان‌ها صورت گرفت.

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ تدفین فوتی‌های ناشی از کرونا را از اقدامات جهادی طلاب در بسیج طلاب برشمرد و اضافه کرد: طلاب ما در این مسیر به شکل داوطلبانه و جهادی قدم برداشتند و خدمات بسیار خوبی را ارائه کردند.

حسن زاده با تأکید بر اجرای سه مرحله رزمایش کمک مؤمنانه سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ، افزود: این اقدام را در تهران به اوج رساندیم و بسیج، خیرین، مساجد و مردم در اجرای این طرح پای کار بودند و مشارکت خوبی با ما داشتند و در این راستا با مشارکت نهاد‌های انقلابی مثل بنیاد مستضعفان، بهزیستی، شهرداری‌ها، فرمانداران و در مجموع همه مسئولان استان یک هم‌افزایی خوبی ایجاد شد.

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ اجرای طرح «شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی» را مهمترین، بزرگترین، فراگیرترین و الگویی با عظمت در قالب برنامه‌های خدمات رسانی کرونایی در این سپاه برشمرد و اضافه کرد: این طرح با مشارکت بنیاد مستضعفان و وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و ستاد ملی کرونا اجرا می‌شود.

حسن زاده با تأکید بر تشکیل و ساماندهی سه تیم مراقبتی با آموزش زیر نظر عزیزان بهداشت و درمان، از فعالیت و خدمات رسانی این تیم‌ها در مراکز درمانی و پایگاه‌های سلامت خبرداد و تصریح کرد: این تیم‌ها با حضور در درب منازل مردم بسته‌های آموزشی، اقلام رایگان و آموزش رعایت قواعد بهداشتی را به مردم ارائه می‌دهند که برای دریافت مشاوره‌های پزشکی چگونه عمل کنند و موفقیت‌های خوبی بدست آوردیم.

وی با بیان اینکه خداوند متعال را شکر می‌کنیم که در ایام سالگرد شهید سلیمانی به فضل خدا و برکت خون این شهید بزرگوار، این طرح به نتیجه رسیده است، افزود: تنها کشوری هستیم که برخلاف تمام برآورد‌های تخصصی انجام شده در دنیا و داخل کشورمان، میزان فوتی‌های ما باید بالغ بر صد‌ها نفر بود، امروز فوتی‌های ما زیر ۱۰۰ نفر است.

حسن زاده اظهار داشت: طرح «سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» را امروز الگویی برای همه کشور‌ها دانسته‌اند، این طرح به برکت خون همه شهدا و همت بلند بسیجیان خواهران و برادران شبانه روز کنار کادر بهداشت و درمان، مشارکت مردم، مساجد و خیرین به خوبی در حال انجام است و تا نقطه مطلوب و صحت و سلامت مردم ادامه دارد.
 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *