نمایندگان با تفحص از شرکت فولاد مبارکه اصفهان موافقت کردند

9:31 - 24 دی 1399
کد خبر: ۶۹۲۷۵۵
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
نمایندگان در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی با تحقیق و تفحص از شرکت فولاد مبارکه اصفهان موافقت کردند.
- گزارش کمیسیون صنایع و معادن مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از شرکت فولاد مبارکه اصفهان در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.

حجت الاسلام سدناصر موسوی لارگانی در جریان تقاضای این تحقیق و تفحص در صحن مجلس گفت: این شرکت ۲۰ هزار میلیارد تومان سود سالانه دارد که باعث به وجود آمدن شبکه فساد در این شرکت شده همچنین قرارداد‌های مافیایی در این شرکت منعقد می‌شود، قرارداد‌هایی که با افراد بسته می‌شود سوالاتی را ایجاد کرده است که باید جواب این سوالات را به دست آورد.
 
این نماینده مجلس ظاهارداشت: چرا در حال حاضر قرارداد با همسر آقای واعظی که رئیس یک دانشگاه است باید منعقد شود در حالی که ما افراد محقق در کشور زیاد داریم. چرا با آقای آخوندی وزیر سابق راه و شهرسازی قرارداد تحقیقاتی بسته می‌شود لذا باید این موضوع را بررسی کنیم.

وی افزود: مقام معظم رهبری در بحث حقوق‌های نجومی فرمودند که حقوق‌های نامتعارف، حقوق‌های ظالمانه، حقوق‌هایی که از حق افراد بیچاره و بی بضاعت گرفته می‌شود باید از آن جلوگیری شود که در حال حاضر مدیرعامل فولاد مبارکه ۳۰ میلیون حقوق به اضافه ۵۰ میلیون پاداش دریافت می‌کند یعنی ایشان ۸۰ میلیون دریافتی دارد این حقوق‌ها را پس چه کسانی دریافت می‌کنند در حالی که ۳۰ درصد این شرکت متعلق به مردم و سهام عدالت است.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *