قهر یحیی تمرینات پرسپولیس را لغو کرد/ فرصت آقای سرمربی به وزیر ورزش امروز تمام می‌شود

10:46 - 24 دی 1399
کد خبر: ۶۹۲۷۹۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
تمرین صبح امروز (چهارشنبه) تیم پرسپولیس تعطیل شد.
- پس از آنکه تیم پرسپولیس در شهرآورد روز دوشنبه در آخرین دقیقه پیروزی برابر رقیب سنتی خود استقلال را از دست داد، شرایط سرخپوشان در جدول با کسب ششمین تساوی خود در ۸ بازی، کمی بحرانی شد.

ادامه روند نتیجه نگرفتن‌های پرسپولیس پس از شکست در فینال لیگ قهرمانان آسیا باعث شد تا بغض یحیی گل‌محمدی بالاخره پس از بازی شهرآورد بترکد و او با اعلام اولتیماتوم به وزارت ورزش اظهار کرد ۲ روز به وزارت ورزش مهلت می‌دهد تا مهدی رسول پناه را که از اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس است کنار بگذارند.

درحالی که همه طرفداران این تیم منتظر واکنشی از وزارت ورزش بودند، هیچ خبری نشد و سرمربی ناراحت قرمزپوشان پس از مشاهده این بی‌توجهی در اولین اقدام در جلسه تمرینی روز گذشته (سه‌شنبه) حاضر نشد و در ادامه گل‌محمدی امروز نیز در تمرین حضور پیدا نکرد و همین حرکت باعث تعطیلی تمرین پرسپولیس شد.

تعطیلی تمرین پرسپولیس درحالیست که این تیم باید روز دوشنبه و در دیداری سخت به مصاف شاگردان جواد نکونام در تیم فولاد خوزستان برود و شاید ادامه حضور رسول پناه در هیئت مدیره پرسپولیس که منجر به قهر گل‌محمدی شده، در آستانه بازی حساس برابر فولاد و در صورت عدم نتیجه گرفتن قرمز‌ها باعث وخیم‌تر شدن شرایط شود.

 



ناشناس
|
-
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
0
0
لطفا این رسول پناهو بردارید تا تیم یه نفس راحت بکشه
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *