رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

قائم‌مقام جامعه روحانیت مبارز: شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب مورد اعتماد و وثوق است

13:04 - 25 دی 1399
کد خبر: ۶۹۳۱۴۲
قائم‌مقام جامعه روحانیت مبارز با اشاره به تلاش‌ها برای انسجام نیرو‌های انقلاب گفت: عزیزان شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب از هر جهت مورد اعتماد و وثوق و افراد صدیقی هستند.

- آیت‌الله محسن مجتهدشبستری امروز در همایش روسا و دبیران استان‌های شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب با اشاره به نعمت ولایت فقیه گفت: جدا از ادله نقلی و عقلی درباره ولایت فقیه، ما در همه این سال‌ها برکات رهبری و هدایت عمومی ولایت فقیه را لمس کرده و چشیده‌ایم.

قائم‌مقام جامعه روحانیت مبارز شجاعت رهبر انقلاب در مقاطع حساس و در عرصه‌های خارجی و داخلی را مورد اشاره قرار داد و درباره انتخابات ۱۴۰۰ گفت: همه باید تلاش کنیم فردی انتخاب شود که علاوه بر کارآمدی و شایستگی‌های مدیریتی، ولایتمدار باشد، آن هم نه به این صورت که در سخنرانی‌اش بگوید «مقام معظم رهبری فرمودند...»، اما در عمل طوری دیگر عمل کنند.

مجتهدشبستری با انتقاد از جریان‌های سیاسی غربگرا تصریح کرد: مهم این است که خواست و مطالبه به حق مردم و رهنمود‌های رهبر انقلاب اجرایی شود، نه اینکه مانند برخی از آقایان منتظر باشیم که در خارج از مرز‌ها چه اتفاقی رخ می‌دهد تا حیات سیاسی و اقتصادی کشور و سرنوشت مردم را با آن تنظیم کنیم. این برخلاف عقل و شرع و مطالبه امام و رهبری است.

وی افزود: باید دولتی سرکار بیاید که در راستای سیاست‌های اصولی انقلاب اسلامی و حل مشکلات مردم گام بردارد و رهنمود‌های رهبر انقلاب در این زمینه‌ها را به صورت حداکثری به کار بگیرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت به انتخابات شورا‌های شهر و روستا اشاره کرد و گفت: در شورا‌ها هم باید افرادی متدین، درستکار و پاکدست روی کار بیایند.

وی در ادامه با بیان اینکه عزیزان شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب از هر جهت مورد اعتماد و افرادی صدیق هستند، خطاب به اعضای شورای ائتلاف گفت: سعی کنید فعالیت‌هایتان خالصانه باشد و اگر دیدید تشکل‌های همسو، هنوز همسو نشده‌اند با کمال عطوفت با آن‌ها رفتار کنید.

مجتهدشبستری در پایان با تاکید بر لزوم حداکثری کردن همه تلاش‌های سیاسی برای وحدت و انسجام داخلی نیرو‌های انقلاب خطاب به شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب تاکید کرد: ممکن است بعداً با سایر گروه‌ها و تشکل‌ها هم به وحدت برسید، اما تا آن زمان با برادری با هم رفتار کنید. حالا ممکن است ابتدا کاندیدا‌ها متعدد باشند، اما کمال برادری را رعایت کنیم.

پرویز سروری دبیر شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی نیز در ادامه اظهار کرد: پنج شنبه این هفته و به‌منظور انسجام نیرو‌های انقلاب و نیز ارائه راهکار برای حل مشکلات مردم و جامعه همایش روسای ائتلاف سراسر کشور با حضور نخبگان و جوانان انقلابی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به محور‌های این جلسه گفت: از آنجا که سازوکار وحدت شورای ائتلاف در انتخابات سال گذشته مجلس منتج به پیروزی قاطع نامزد‌های این جریان انقلابی شد لذا در این نشست میزبان تعدادی از نمایندگان انقلابی در مجلس یازدهم برای ارائه دست آورد‌ها و موفقیت‌های این قوه خواهیم بود.

دبیر شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی در خصوص لزوم وحدت میان نیرو‌های انقلاب به عنوان یکی از اهداف دائمی ائتلاف مردمی نیرو‌های انقلاب افزود: از مطالبی که در شریعت اسلام و سیره اهل بیت به آن به کرات اشاره شده است، حفظ وحدت میان مسلمان عالم است که از بدو تاسیس انقلاب اسلامی مورد تاکید امامین انقلاب بوده است.

سروری در خصوص محور‌های مرتبط با مسائل روز کشور که به عنوان دغدغه جمعی نخبگان انقلابی در همایش پنج‌شنبه مورد بررسی قرار خواهد گرفت، گفت: متاسفانه بر اثر بی‌تدبیری و نگاه به خارج مسؤولان دولتی، معیشت مردم در معرض تهدید قرار گرفته و با شرطی کردن بهبودی اقتصاد کشور به دوران حضور بایدن، مترصد رسیدن به پیروزی در انتخابات سال آینده هستند.

وی ادامه داد: در حالی که همین آقای روحانی وقتی در سال ۹۶ کاندید انتخابات ریاست جمهوری شد از اهداف و شرارت‌های ترامپ که رییس جمهور آمریکا شده بود خبرنداشت که آن همه قول انتخاباتی عمل نشده را در آن سال به مردم داد، پس چطور الان می‌خواهند مسائل را جوری وانمود کنند که با رفتن ترامپ و آمدن بایدن قرار است معجزه‌ای رخ دهد؟

دبیر شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی با بیان اینکه متهم اصلی در مشکلات معیشتی جامعه آمریکای درون بعضی از مسؤولان دولتی است افزود: فارغ از آنکه چه شخصی در راس قدرت آمریکا باشد، ما یک آمریکای بیرونی و یک آمریکا درونی داریم، آمریکای بیرونی هیچ گاه دست از خباثت و دشمنی علیه ملت ایران بر نمی‌دارد، در مقابلش نیز یک آمریکای درونی قرار دارد که می‌گوید کلید حل مشکلات در وابستگی و وادادگی در برابر آمریکای بیرونی است.

وی با بیان اینکه بیانیه گام دوم مقام رهبری معظم رهبری نقشه راه جریان جوان انقلابی در ادامه مسیر روبه جلوی جمهوری اسلامی است تصریح کرد: به اعتقاد ما ظرفیت بکارگیری جوانان و استفاده بهینه از آنان برای اداره بهتر کشور با توجه به انگیزه بالای انان در کشور مغفول مانده است، که البته شورای ائتلاف در دوره گذشته انتخابات مجلس با اصرار و اعتقاد به این شعار خود جامه عمل پوشاند و مجلس جوان و انقلابی امروز حاصل این تلاش است.

سروری در پایان ضمن تشکر مجدد از وحدت نیرو‌های انقلاب در انتخاب سال ۹۸ خاطرنشان کرد: امیدوار هستیم نیرو‌های دلسوز و علاقه‌مند به انقلاب با تجربه‌ای که از چندسال اخیر به دست آورده‌اند به رویکرد وحدت محور خود ادامه دهند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *