دوران حضور باقری در استقلال به پایان رسید؟

15:54 - 28 دی 1399
کد خبر: ۶۹۳۵۹۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
به نظر می‌رسد دوران حضور فرشید باقری در باشگاه استقلال به پایان رسیده است.

- به نظر می‌رسد که دوران حضور فرشید باقری در تیم فوتبال استقلال به پایان رسیده و این بازیکن باید از نیم‌فصل دوم لیگ برتر پیراهن تیم دیگری را برتن کند.

محمود فکری، سرمربی تیم استقلال باقری را در اختیار باشگاه قرار داده و اعلام کرده که دیگر نیازی به وی ندارد. نکته جالب اینجاست که باقری در واکنش به این اقدام فکری مدعی شده قصد داشته است پیش از فصل استقلال را ترک کند، اما با اصرار آنها در این تیم مانده است.

البته فکری به باقری فرصت کافی برای اثبات توانایی‌های خود داد تا بلکه این بازیکن بتواند جایگاه خوبی در تیم به دست بیاورد. در این راستا حتی فکری در یکی، دو بازی بازوبند کاپیتانی استقلال را هم به باقری داد تا او با روحیه بهتر خود را ثابت کند، اما باز هم باقری کاری نکرد و حالا سرمربی آبی‌پوشان اعلام عدم نیاز به او کرده است.

نکته قابل توجه اینجاست که باقری در زمان وینفرد شفر و فرهاد مجیدی هم توسط آنها از تیم کنار گذاشته شده بود. او از لیگ چهاردهم که به استقلال پیوست نوسان زیادی در عملکردش داشت و در مجموع نتوانست انتظارات استقلالی‌ها را برآورده کند و به نظر می‌رسد او در نیم‌فصل اولین بازیکن جداشده آبی‌ها خواهد بود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *