یک هفته با اقدامات اقتصادی دستگاه قضا|کاهش رغبت مردم به خرید شیرینی|اعزام اکیپ‌های ارزیاب به مناطق زلزله زده

23:33 - 27 دی 1399
کد خبر: ۶۹۳۷۰۱
دسته بندی: اقتصاد ، اقتصاد ایران
طی ۲۴ ساعت گذشته اخباری در خصوص اقدامات هفته اخیر قوه قضاییه در اقتصاد، کذاهش علاقه مردم برای خرید شیرینی و آخرین وضعیت مناطق سیل زده هرمزگان در خبرگزاری میزان منتشر شده است.

- طی ۲۴ ساعت گذشته اخباری در خصوص اقدامات هفته اخیر قوه قضاییه در اقتصاد، کذاهش علاقه مردم برای خرید شیرینی و آخرین وضعیت مناطق سیل زده هرمزگان در منتشر شده است.


یک هفته با اقدامات اقتصادی دستگاه قضا؛ از کشف ۱۲ هزار تُن قند و شکر احتکار شده تا کمک به افزایش دو برابری ظرفیت تولید یک واحد صنعتی

حمایت قوه قضاییه از بخش تولید و در کنار آن برخورد قاطع با قاچاق و احتکار کالا از جمله سیاست‌های اثرگذار در روان سازی تجارت داخلی و تنظیم بازار است که منجر به بهبود شرایط اقتصادی کشور و ایجاد رضایت و امید در جامعه خواهد شد، بدون تردید نگاه ویژه دستگاه قضا به حوزه اقتصاد و همکاری آن با بخش دولتی و خصوصی منجر به رفع سریع‌تر مشکلات در این حوزه خواهد شد.


کاهش رغبت مردم به خرید شیرینی/ ضرورت ساماندهی واحد‌های تولید شیرینی خانگی

رئیس اتحادیه قنادی، شیرینی و کافه قنادی با تاکید بر لزوم ساماندهی واحد‌های تولید شیرینی خانگی، نسبت به ایجاد رونق در بازار پایان سال نسبت به سال گذشته ابراز امیدواری کرد.


اعزام اکیپ‌های ارزیاب به مناطق زلزله زده/ بیشترین خسارات به بخش مرکزی روستای دژگان

مدیر کل بنیاد مسکن هرمزگان گفت: در دقایق اولیه وقوع زلزله اکیپ‌های ارزیابی به بندر قشم و بندر لنگه اعزام شدند و نتایج ارزیابی پس از برآورد اعلام می‌شود.


واردات ۱۶ میلیون دلار کاغذ سیگار به کشور در ۹ ماه گذشته!

بررسی آمار واردات بر اساس اطلاعات موجود و کارشناسی نشده ۹ ماهه سال ۱۳۹۹ نشان می‌دهد که در این مدت بیش از ۴ هزار و ۲۴۸ تن کاغذ سیگار از کشور‌های مختلف جهان وارد ایران شده است.


جمع آوری ۴۵هزار دستگاه ماینر غیرمجاز

مدیرعامل توانیر از جمع آوری بیش از ۴۵هزار دستگاه استخراج رمز ارز که به صورت غیرمجاز به این کار اقدام کرده بودند، خبر داد.


مخالفت سازمان هواپیمایی با اخذ عوارض مضاعف شهرداری‌ها از ایرلاین‌ها

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از رایزنی با رئیس مجلس شورای اسلامی جهت اصلاح قوانین مربوط به دریافت عوارض از شرکت‌های هواپیمایی خبر داد.


ثبت نام ۶۲ هزار زن سرپرست خانوار در طرح ملی مسکن

معاون فرهنگی اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ٦٢هزار و ٥٨٩ از ثبت‌نام کنندگان طرح اقدام ملی مسکن در کشور را زنان سرپرست خانوار تشکیل می‌دهند.


ادامه روند نزولی شاخص بورس/ شاخص به پله یک میلیون و ۱۸۶ هزار واحدی رسید

شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در معاملات امروز ۲۷ دی ۹۹ با اُفت بیش از ۴۳ هزار واحدی به پله یک میلیون و ۱۸۶ هزار واحدی رسید.


نفت ۶۰ دلاری در راه است؟

کارشناس حوزه انرژی گفت: ادامه ثبات در بازار نفت می‌تواند باعث افزایش قسمت نفت تا ۶۰ دلار شود.


تخصیص ۱۵ هزار تُن شکر برای زمستان گذری زنبورداران

مجری طرح توسعه زنبورداری کشور از اختصاص ۱۵ هزار تُن شکر با قیمت مصوب ۶ هزار و ۶۵۰ تومان برای زمستان‌گذری زنبورداران خبر داد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *