فاضلی: از استقلال پیشنهاد ندارم/ فعلا نمی‌خواهم دستیار سرمربی دیگری باشم

12:43 - 29 دی 1399
کد خبر: ۶۹۴۰۲۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی سابق تیم فوتبال نساجی مازندران شایعه پیشنهاد باشگاه استقلال برای همکاری را تکذیب کرد.

وحید فاضلی در گفت‌وگو با میزان، در مورد شایعه پیشنهاد باشگاه استقلال به او برای همکاری دوباره با محمود فکری بعد از برکناری از سرمربیگری تیم نساجی مازندران، اظهار داشت: از استقلال پیشنهادی ندارم. از این رو دلیلی ندارد در مورد این تیم صحبت کنم. از طرفی، در تیم نساجی به عنوان سرمربی فعالیت کردم و چالش جذابی برای من بود. فعلا قصد ندارم دوباره دستیار سرمربی دیگری باشم. شاید بعدا نظرم تغییر کند ولی در حال حاضر به دیگر پیشنهاداتم فکر می‌کنم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا او در سال‌های اخیر مغز متفکر تیم فکری بود و برای همین بحث همکاری دوباره او با این مربی مطرح است، گفت: تیم استقلال خوب نتیجه می‌گیرد و فکری در استقلال موفق بوده است. در سال‌های اخیر با فکری همکار بودم و هرکدام از اعضای کادرفنی جدا شدند، من در کنار او ماندم. در ابتدای فصل برای رفتن به استقلال به من پیشنهاد داد ولی من نساجی را انتخاب کردم. با این حال چون از استقلال پیشنهادی برای من نیامده نمی‌خواهم در مورد این تیم صحبت کنم.

سرمربی سابق تیم فوتبال نساجی مازندران به موضوع جدایی‌اش از باشگاه نساجی اشاره و تصریح کرد: بعد از لغو بازی با تیم پرسپولیس و وقفه‌ای که در برنامه بازی‌های تیم ما رخ داد ضربه خوردیم. در ادامه به مصاف سپاهان رفتیم و در حالی که تیم‌مان روند خوبی داشت، شکست خورده و وارد بحران شدیم. این بحران به خوبی از سوی ما و باشگاه مدیریت نشد و شرایط بدتر شد. اصل موضوع اما بعد از بازی با مس رفسنجان رقم خورد. وقتی گمانه‌زنی‌هایی از جانشینان من مطرح شد و این شایعه به وجود آمد که من روی پوست موز حرکت می‌کنم.

فاضلی ادامه داد: این شایعات تفکرات بازیکنانم را به‌هم ریخت و وضعیت تیم بدتر شد. دیگر نتوانستیم این حواشی را جمع کنیم. در ادامه باشگاه تلاش کرد از من حمایت کند ولی بی‌فایده بود. با این حال، ارتباط خوبی با بازیکنانم داشتم و این برای من بسیار ارزشمند است. آنها هر کاری برای موفقیت تیم کردند و من هر کاری برای بالا بردن روحیه آنها انجام دادم ولی تیم بحران زده شده بود و تلاش‌ها به نتیجه نمی‌رسید.

وی در مورد احتمال موفقیت تیم نساجی با مجید جلالی خاطرنشان کرد: من ابتدا از حدادیان به خاطر تلاشی که به برای باشگاه خصوصی انجام می‌دهد سپاسگذارم. او یک انسان واقعی است و احترام خاصی برایش قائلم. به تیم نساجی با مجید جلالی خوشبین هستم. او مربی بادانشی است و امیدوارم بتواند به تیم نساجی کمک کند و شاهد موفقیت این تیم باشیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *