رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

علیرضا قزوه: تحریم آستان قدس شخصیت نمرودی ترامپ را به جهان شناساند

17:15 - 30 دی 1399
کد خبر: ۶۹۴۴۹۶
وابسته فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در دهلی‌نو گفت: از شخصیت نمرودی ترامپ بیش از این انتظار نمی‌رود و چه بسا حتی اگر در عهد ولایت و امامت امام رضا (ع) حاضر بود؛ آن حضرت را تحریم می‌کرد!.
علیرضا قزوه در گفت‌وگو با ، با محکوم دانستن تحریم آستان قدس رضوی گفت: از شخصیت نمرودی ترامپ بیش از این انتظار نمی‌رود و چه بسا حتی اگر در عهد ولایت و امامت امام رضا (ع) حاضر بود؛ آن حضرت را تحریم می‌کرد!.
 
وی در همین راستا ادامه داد: خداناباوری در ذات ترامپ است و از این رو توهم گونه حتی اگر ریاست جمهوری اش امتداد می‌یافت چه بسا ذات اقدس الهی را نیز تحریم می‌نمود.
این شاعر برجسته در حوزه انقلاب و دفاع مقدس تصریح کرد: چه کسی است که نداند امام رضا (ع) متعلق به جهان اسلام است و تحریم مجموعه‌ای عظیم وابسته به دنیای اسلام تنها از عهده دیوانگان بر می‌آید. از نظر من وی (ترامپ) یک آدم متوهم است و ممکن است در سال‌های آینده در حدی پیشرفت کند که ابر و باد و مه و خورشید و فلک را هم تحریم کند!
 
برگزیده بخش پایداری و انتفاضه در دومین دوره جشنواره بین‌المللی شعر فجر خاطرنشان کرد: شفیتگان و دلدادگان به حریم قدس رضوی در کشورهایی، چون هندوستان، پاکستان و ... نیز بار‌ها از علاقه مندی خود به خدمت گزاری در بارگاه ملکوتی این امام همام (ع) سخن گفته و امام رضایی شدن در گستره جهانی در حال توسعه و پیشروی است.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *