رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

امامعلی: اوایل فصل بدشانس بودیم/ گلزنی برایم لذت‌بخش است

8:45 - 06 بهمن 1399
کد خبر: ۶۹۵۳۲۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مهاجم تیم مس رفسنجان گفت: تیم ما روند رو به رشدی داشته است ما اوایل فصل بدشانس بودیم و نتایج خوبی نگرفتیم اما در ادامه با تلاش کادرفنی و بازیکنان نتایج خوبی گرفتیم.

فراز امامعلی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص شرایط تیم فوتبال مس رفسنجان، اظهار داشت: تیم ما روند رو به رشدی داشته است. ما اوایل فصل بدشانس بودیم و نتایج خوبی نگرفتیم اما در ادامه با تلاش کادرفنی و بازیکنان نتایج خوبی گرفتیم و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

وی در خصوص گلزنی‌اش به تیم پیکان تصریح کرد: من برای تیم سابقم پیکان احترام خاصی قائل هستم و دو گلی که من به پیکان زدم حاصل تلاش تمام بچه‌ها بود. من فقط توپ را تبدیل به گل کردم. گلزنی برایم لذت‌بخش است اما اولویت من موفقیت تیم است.

مهاجم تیم فوتبال مس رفسنجان درخصوص دیدار بعدی تیمش با صنعت نفت آبادان گفت: دیدار بسیار سختی با صنعت نفت داریم. تیمی که بالای جدول است و فوتبال یک‌دستی را انجام می‌دهد اما ما به دنبال ادمه روند رو به رشد خود هستیم و باید بهترین نمایش را مقابل صنعت نفت داشته باشیم.

امامعلی درباره هدف مس رفسنجان در لیگ بیستم خاطرنشان کرد: ما بازی به بازی پش می‌رویم و از الان نمی‌توانیم جایگاه مشخصی برای تیم تعیین کنیم. ما برای هر بازی برنامه داریم و امیدواریم بهترین نتایج را رقم بزنیم و جایگاه شایسته‌ای برای مس رفسنجان کسب کنیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *