بارسلونا خواهان به خدمت گرفتن آگوئرو و آلابا

21:45 - 04 بهمن 1399
کد خبر: ۶۹۵۴۹۴
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
نام مهاجم آرژانتینی منچسترسیتی و مدافع اتریشی بایرن مونیخ در صدر لیست خرید‌های مدنظر بارسلونا قرار دارند.

- بر اساس گزارش نشریه «موندو دپورتیوو» چاپ کاتالونیا؛ باشگاه بارسلونا قصد دارد در پایان فصل جاری دیوید آلابا و سرخیو آگوئرو را به عنوان بازیکن آزاد به ترتیب به خط دفاعی و خط حمله تیم تحت‌هدایت رونالد کومان اضافه کند.

مدیران باشگاه بایرن مونیخ اخیراً تأیید کردند که با آلابا برسر تمدید قرارداد به توافق نرسیده‌اند و این بازیکن در تابستان آینده به عنوان بازیکن آزاد از جمع باواریایی‌ها جدا خواهد شد.

آلابای ۲۸ ساله که در سال ۲۰۱۰ به تیم اصلی این باشگاه آلمانی راه یافت، تاکنون با سرخپوشان مونیخی به ۲۳ قهرمانی مختلف از جمله ۹ قهرمانی در بوندس‌لیگا، ۶ قهرمانی در جام حذفی آلمان و دو قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا دست یافته است.

سرخیو آگوئرو ۳۲ ساله هم که در سال پایانی قراردادش با منچسترسیتی به سر می‌برد، از سال ۲۰۱۱ در عضویت این باشگاه است. او تاکنون در ۳۷۹ بازی آمار ۲۵۶ گل‌زده را از خود با پیراهن این تیم انگلیسی به ثبت رسانده و بهترین گلزن تاریخ این باشگاه هم به شمار می‌رود.

این مهاجم آرژانتینی تاکنون به منچسترسیتی برای کسب ۱۳ جام مختلف از جمله چهار قهرمانی در لیگ برتر انگلیس و یک قهرمانی در جام حذفی انگلیس کمک کرده است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *