توضیحات پزشک تراکتور درباره وضعیت اخباری و دیگر مصدومان

20:23 - 08 بهمن 1399
کد خبر: ۶۹۶۸۹۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پزشک تیم فوتبال تراکتور تبریز گفت که دروازه‌بان مصدوم تراکتور نیاز به جراحی دارد، اما با آتل مخصوص در میادین حاضر خواهد شد.

- طبق اعلام رسانه رسمی باشگاه تراکتور، دکتر مسعود عباس‌زاده به تشریح وضعیت مصدومان تیم تراکتور پرداخت و اظهار داشت: محمدرضا اخباری از روز گذشته (سه‌شنبه) در تمرینات حاضر شده و قرار است با آتل مخصوص در مسابقات به میدان برود.

وی در ادامه افزود: اخباری فعلاً زیر نظر مربی دروازه‌بانان تیم تمرینات سبکی را انجام می‌دهد، اما مشکلی برای ادامه مسابقات نخواهد داشت. بینی او نیاز به جراحی دارد، اما اخباری به خاطر فشردگی مسابقات می‌خواهد در خدمت تیم باشد و در نخستین وقفه به وجود آمده در لیگ، تحت عمل جراحی قرار بگیرد.

پزشک تیم فوتبال تراکتور با اشاره به وضعیت هادی محمدی خاطرنشان کرد: هادی محمدی روز شنبه MRI داد و خوشبختانه پارگی در تاندون‌های او دیده نشد. مُچ و ساق پای محمدی دچار کشیدگی شدید شده است. او فیزیوتراپی خود را آغاز کرده است و ان‌شاءالله به زودی به میادین بازخواهد گشت.

عباس‌زاده درباره وضعیت میثم تیموری نیز گفت: این بازیکن روز گذشته به صورت اختصاصی با مربی بدنساز تیم تمرین کرد و از امروز به تمرینات گروهی ملحق شد. تیموری در صورت صلاحدید کادر فنی می‌تواند مقابل آلومینیوم اراک به میدان برود.

وی همچنین از تلاش کادر پزشکی برای بازگرداندن حمزویی به تمرینات خبر داد و یادآور شد: حمزویی در تمرین از ناحیه مُچ پا دچار آسیب دیدگی شده و در حال فیزیوتراپی است که تلاش می‌کنیم او را در اسرع وقت به آمادگی برسانیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *