رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

یک هفته با اقدامات اقتصادی دستگاه قضا|قطعی پراکنده گاز در واحدهای پتروشیمی اجتناب‌ناپذیر است|رایزنی وزارت نیرو برای اتصال شبکه برق کشور همسایگان شمالی

23:28 - 11 بهمن 1399
کد خبر: ۶۹۷۵۴۸
دسته بندی: اقتصاد ، اقتصاد ایران
ظی ۲۴ ساعت گذشته اخباری در خصوص اقدامات اقتصادی قوه قضاییه، قطعی پراکنده گاز در واحد‌های پتروشیمی و رایزنی وزارت نیرو برای اتصال به شبکه برق همسایگان شمالی در خبرگزاری میزان منتشر شده است.

- ظی ۲۴ ساعت گذشته اخباری در خصوص اقدامات اقتصادی قوه قضاییه، قطعی پراکنده گاز در واحد‌های پتروشیمی و رایزنی وزارت نیرو برای اتصال به شبکه برق همسایگان شمالی در منتشر شده است.


یک هفته با اقدامات اقتصادی دستگاه قضا؛ از بازگشت بزرگترین کارخانه نساجی غرب آسیا تا تخریب ویلای غیرمجاز دو مقام مسئول

حمایت قوه قضاییه از بخش تولید و کمک به راه‌اندازی و احیای واحد‌های تولیدی و در کنار آن تلاش برای برداشت موانع تولید و استفاده از ظرفیت‌های داخلی موجب رونق اقتصادی در کشور شده است و البته در کنار تولید، جلوگیری و مبارزه با فساد اقتصادی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان باعث برگشت امید به جامعه و بهبود وضع معیشت مردم شده است.


رایزنی وزارت نیرو برای اتصال شبکه برق کشور به شبکه‌های برقی روسیه، ترکیه و جمهوری‌آذربایجان/ تسریع دریافت مطالبات از عراق

مدیر عامل شرکت مدیریت شبکه برق گفت: رایزنی‌های مناسبی برای اتصال به شبکه برق روسیه از طریق کشور جمهوری‌آذربایجان صورت گرفته است و در کنار آن برای متصل شدن به شبکه برق ترکیه نیز در حال گفتگو هستیم.


قطعی پراکنده گاز در واحد‌های پتروشیمی اجتناب‌ناپذیر است

مدیرعامل شرکت ملی پتروشیمی گفت: شرکت ملی گاز و وزارت نفت مساعدت‌های فروانی را برای تأمین گاز در واحد‌های پتروشیمی داشته‌اند، اما قطعی گاز در برخی از واحد‌ها اجتناب‌ناپذیر است.


افزایش ۱۲ درصدی مصرف آب در کشور/ سال آینده جیره‌بندی آب نخواهیم داشت

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: در ابتدای همه‌گیری بیماری که نگرانی‌ها به نوعی بیشتر بود، میزان مصرف حتی تا ۲۵ درصد افزایش یافت، اما بعد از مدتی این وضعیت متعادل شد؛ به طوری که هم اکنون میزان مصرف در مقایسه با پارسال بین ۱۰ تا ۱۲ درصد بیشتر است.


هشدار سازمان هواپیمایی به ایرلاین ها|لغو پرواز ۲ شرکت هواپیمایی

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از لغو پرواز ۲ شرکت هواپیمایی خبر داد و گفت: شرکت‌های هواپیمایی در صورت عدم رعایت محدودیت ۶۰ درصدی در مسافرگیری و رعایت نکردن نکات بهداشتی با برخودر قاطع این سازمان مواجه خواهند شد.


رشد ۲۲ درصدی صادرات محصولات کشاورزی

قائم مقام معاونت توسعه صنایع تبدیلی و کسب و کار‌های کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی میزان محصولات کشاورزی صادر شده در ۹ ماهه امسال را، ۶.۱ میلیون تُن اعلام کرد و از پیگیری رفع مشکلات تعهد ارزی صادرکنندگان خبر داد.


وزیر صمت: تولید سایپا و ایران خودرو افزایش یافته است

وزیر صمت در افتتاحیه ۳ نمایشگاه بین‌المللی در حوزه صنعت، معدن و ماشین آلات، گفت: میزان تولید سایپا و ایران خودرو افزایش داشته و تعهدات این ۲ خودرو ساز تا پایان سال در دست انجام است.


انتشار ۱۰ هزار میلیارد تومان گواهی مولد برای تامین منابع مالی خودروسازان

بانک مرکزی به سهم خود در جلسه اخیر پول و اعتبار به دنبال تامین منابع مالی از روش‌های غیر تورمی مانند انتشار گواهی مولد (گام) به مبلغ ۱۰ هزار میلیاردتومان است که می‌تواند از ابتدای تولید تا فروش خودرو را تامین کند.


هدایت سرمایه‌های مردمی به حوزه تولید

معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت از تصویب دستورالعمل تاسیس شرکت سهامی عام پروژه در هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار خبر داد و آن را گام مثبتی در جهت هدایت سرمایه‌های مردمی به سمت تولید دانست.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *