زمین گیر شدن قاچاقچیان با یک تن و ۳۴۰ کیلو تریاک

10:05 - 13 بهمن 1399
کد خبر: ۶۹۷۹۴۷
با تلاش شبانه روزی تکاوران پلیس مبارزه با مواد مخدر بندرلنگه یک باند قاچاق موادمخدر منهدم و یک تن و ۳۴۰ کیلو تریاک کشف شد.

-سردار غلامرضا جعفری گفت: مأموران انتظامی پاسگاه "مغویه" شهرستان "بندرلنگه" با اقدامات گسترده اطلاعاتی در راستای مقابله با قاچاق مواد مخدر و مبارزه بی امان با سوداگران مرگ، اعضای یک باند قاچاق مواد افیونی که با استفاده از خودرو‌های لوکس اقدام به حمل و جابه جایی مواد مخدر می‌کردند را شناسایی و پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: پس از چندین روز کار اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی مأموران از نیت اعضای این باند مبنی بر حمل یک محموله سنگین مواد مخدر از استان‌های جنوب شرقی کشور و انتقال آن به استان‌های مرکزی مطلع شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان تصریح کرد: مأموران بامداد امروز ضمن هماهنگی با مقام قضائی، با تشکیل چند اکیپ در سطح حوزه استحفاظی فعال و ضمن کنترل خودرو‌های عبوری محور "مغویه-لنگه" پس از چند ساعت تعقیب و مراقبت، در نهایت به یک دستگاه خودروی پرادو مشکوک و دستور توقف دادند.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: قاچاقچیان با مشاهده ماموران بدون توجه به دستور پلیس و علائم هشدار دهنده با افزایش سرعت اقدام به فرار کردند که در عملیات ضربتی و برق آسای تکاوران پلیس، قاچاقچیان عرصه را برخود تنگ دیده و با رها کردن خودرو از محل متواری شدند.

سردار جعفری عنوان داشت: با تلاش همه جانبه مأموران محل اختفای قاچاقچیان در حوالی روستای "بستانه" شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه متهمان که با حفر گودال محموله مواد را در دل خاک دفن کرده بودند، دستگیر و با دقت و هوشیاری پلیس، یک تن و ۳۴۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک کشف شد.

وی با اشاره به دستگیری ۴ قاچاقچی در این عملیات، افزود: در این رابطه ۴ دستگاه خودروی لوکس متعلق به قاچاقچیان توقیف و متهمان با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.


برچسب ها: پلیس قاچاق

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *