دریادار سیاری: نیروی انسانی سالم زمینه‌ساز ارتقای توان رزمی است

13:09 - 13 بهمن 1399
کد خبر: ۶۹۸۰۷۷
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
معاون هماهنگ‌کننده ارتش گفت: نیروی انسانی سالم در کنار امکانات و تجهیزات از مهمترین سرمایه‌های یک سازمان و زمینه‌ساز ارتقای توان رزمی است.
- بنا به اعلام دفاع‌پرس، امیر دریادار «حبیب‌الله سیاری»در مراسم معارفه رؤسای هیئت‌های ورزشی ارتش صبح امروز (دوشنبه) در ستاد آجا، گفت: امیدواریم با مدیریت و تلاش رؤسای جدید هیئت‌های ورزشی ارتش جمهوری اسلامی ایران شاهد کسب موفقیت‌های بیشتر در این عرصه باشیم.

وی با اشاره به اهمیت ورزش در ارتش جمهوری اسلامی ایران، افزود: از آنجا که نیرو‌های مسلح به دنبال کسب توان بازدارندگی هستند، باید همواره توان رزمی خود را بالا ببرند تا هیچ کشوری به خود اجازه تعرض به این مرز و بوم را ندهد.

سیاری با برشمردن مؤلفه‌های قدرت و اهمیت ارتقای توان بازدارندگی، اضافه کرد: در کنار مؤلفه‌هایی، چون تجهیزات و امکانات، نیروی انسانی سالم مهم‌ترین مؤلفه و سرمایه هر سیستمی است که ما نیز باید تلاش کنیم تا نیروی انسانی سالمی در ابعاد جسمانی و معنوی داشته باشیم.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش ادامه داد: امروز ورزش همگانی در ارتش نهادینه شده و در تمام یگان‌ها صورت می‌گیرد و کارکنان ما حتی در محیطی، چون زیردریایی‌ها نسبت به ورزش اهتمام لازم را دارند. نیروی زمینی، نیروی پدافند هوایی و نیروی هوایی ارتش نیز هر کدام به امر ورزش اهمیت می‌دهند؛ چراکه نیروی انسانی سالم و ورزیده تضمین‌کننده امنیت کشور است.

وی با تشکر از حمایت‌های کمیته ملی المپیک از هیئت‌های ورزشی ارتش، اضافه کرد: این حمایت‌ها قطعاً در رشد ورزش قهرمانی در سطح ارتش و نیرو‌های مسلح مؤثر خواهد بود و ما درخواست استمرار این حمایت‌ها را در حوزه ورزش داریم.

در این مراسم، «سید رضا صالحی امیری» رئیس کمیته ملی المپیک، امیر سرتیپ «نوذر نعمتی» جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش، امیر سرتیپ «علیرضا الهامی» جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش و امیر سرتیپ خلبان «حمید واحدی» جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش حضور داشتند.


برچسب ها: ارتش سیاری

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *