رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

شناسایی گلوگاه‌ها فساد به طور جدی در دستور کار دستگاه قضایی است

11:45 - 15 بهمن 1399
کد خبر: ۶۹۸۷۴۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری گلستان با اشاره به این که شناسایی گلوگاه‌ها فساد در دستگاه‌هایی که از بودجه عمومی استفاده می‌کند به طور جد در دستور کار دستگاه قضایی استان است گفت: در دوره تحول دستگاه قضایی، اغماض و ملاحظه‌ای در برخورد با مفسدین اقتصادی وجود ندارد.

- رئیس کل دادگستری گلستان در جلسه شورای پیشگیری از جرم استان که با موضوع بررسی گلوگاه‌های فساد برگزار شد گفت: نظارت وظیفه قانونی مدیران است و حتی اگر مدیری تخلف نکند، اما در زیرمجموعه آن‌ها فساد روی دهد برای مدیران هم به اتهام ترک فعل پرونده قضایی تشکیل می‌دهیم.

هادی هاشمیان با اشاره به این که شناسایی گلوگاه‌ها فساد در دستگاه‌هایی که از بودجه عمومی استفاده می‌کند به طور جد در دستور کار دستگاه قضایی استان است افزود: در دوره تحول دستگاه قضایی، اغماض و ملاحظه‌ای در برخورد با مفسدین اقتصادی وجود ندارد.

رئیس کل دادگستری گلستان در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر این که دستگاه قضایی در کنار دستگاه‌های اجرایی برای توسعه استان است گفت: البته این همراهی به معنای نادیده گرفتن تخلف‌ها و فساد نیست و بر اساس رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب و دستور رئیس قوه قضاییه، روند رسیدگی به پرونده‌های فساد و تخلفات اداری را با رعایت موازین قانونی به اطلاع مردم خواهیم رساند.

هاشمیان در ادامه به پرونده ۳۰ سال پیش کارکنان قضایی اشاره کرد و گفت: هم در این پرونده و هم در پرونده ۵۰۰ هکتاری مراتع گنبدکاووس، دادگستری استان راسا ورود کرد و تا ابطال اسناد و بازگرداندن آن‌ها به بیت المال پیش رفت.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *