۳ شکست متوالی در کارنامه نساجیِ جلالی/ تیم «آقامعلم» فعلا میل پیروزی ندارد

9:39 - 18 بهمن 1399
کد خبر: ۶۹۹۳۹۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
تیم فوتبال نساجی مازندران با هدایت مجید جلالی در ۳ بازی متحمل ۳ شکست شده است.

- در یکی از دیدار‌های هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال ایران روز گذشته (جمعه) تیم‌های استقلال و نساجی مازندران در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با برتری یک بر صفر آبی‌پوشان تهرانی به پایان رسید تا یک شکست دیگر در کارنامه این فصل نساجی به ثبت برسد.

این باخت، سومین شکست متوالی نساجی با هدایت مجید جلالی بود. «آقامعلم» که ۳ هفته پیش جانشین وحید فاضلی در تیم نساجی شد، هنوز نتوانسته بردی برای تیمش به دست بیاورد. شکست‌های نساجیِ جلالی به ترتیب مقابل تیم‌های شهرخودرو مشهد، ذوب‌آهن اصفهان و استقلال بوده است.

به نظر می‌رسد با وجود ایجاد یک تحویل عظیم در کادرفنی نساجی این تیم همچنان دچار مشکل است. مشکلی که بیشتر به نظر می‌رسد از نظر روحی باشد نه فنی. مشکل هرچیزی که باشد، نساجی که فصل را خیلی خوب شروع کرد، اکنون در رده پانزدهم جدول ۱۶ تیمی لیگ برتر قرار دارد.

جلالی در این هفته‌ها بیشتر سعی کرده از بازیکنان جوان در ترکیب تیمش استفاده کند و به نظر می‌رسد نساجی در حال پوست‌اندازی است. البته این پوست‌اندازی نباید زیاد طول بکشد چراکه در صورت ادامه همین روند، نساجی هم به جمع گزینه‌های سقوط به دسته پایین‌تر قرار می‌گیرد و این اصلا برای هواداران پُرشور این تیم قابل قبول نیست.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *