رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

افزایش ۹ برابری قیمت مسکن در دولت روحانی|وجود ۶۵ هزار تُن گوشت قرمز مازاد در بازار|استفاده حداکثری از ظرفیت نیروگاه‌های برق‌آبی

23:35 - 19 بهمن 1399
کد خبر: ۷۰۰۰۲۹
دسته بندی: اقتصاد ، اقتصاد ایران
طی ۲۴ ساعت گذشته اخباری در خصوص افزایش قیمت مسکن در دولت دوازدهم، مازاد گوشت قرمز در بازار و ظرفیت نیروگاه‌های برقابی در خبرگزاری میزان منتشر شده است.

- طی ۲۴ ساعت گذشته اخباری در خصوص افزایش قیمت مسکن در دولت دوازدهم، مازاد گوشت قرمز در بازار و ظرفیت نیروگاه‌های برقابی در منتشر شده است.


عقب‌ماندگی عمیق در خانه‌دار کردن مردم/ افزایش ۹ برابری قیمت مسکن در دولت روحانی

کارشناس بازار مسکن معتقد است طی ۸ سال اخیر میانگین قیمت هر متر مربع واحد مسکونی از حدود ۳ میلیون تومان به ۲۷ میلیون تومان رسید که حدود ۹ برابر افزایش داشته است.


وجود ۶۵ هزار تُن گوشت قرمز مازاد در بازار/ قیمت منطقی گوشت گوساله زیر ۱۰۰ هزار تومان است

رئیس شورای تأمین کنندگان دام زنده ایران از وجود ۶۵ هزار تُن گوشت قرمز مازاد در بازار خبر داد و بر ضرورت خروج این مقدار تولیدات از بازار تاکید کرد و گفت: باقی ماندن آن‌ها در بازار باعث ایجاد رقابت ناسالم و کاهش نامتعارف قیمت‌ها خواهد شد که به تولیدکنندگان صدمه می‌زند.


استفاده حداکثری از ظرفیت نیروگاه‌های برق‌آبی/کاهش ورودی آب به مخازن سد‌ها

مدیرکل دفتر مدیریت بحران شرکت مدیریت منابع آب ایران گفت: کمبود تأمین سوخت برای نیروگاه‌های برق و به تبع آن کاهش تولید برق، باعث استفاده حداکثری از نیروگاه‌های برق‌آبی در مناطقی که مخازن آبی آن‌ها در وضعیت مطلوبی قرار دارد، شده است.


رفع ایرادات اصلاح ساختار بودجه/ مصوبه روز‌های آینده بررسی می‌شود

رئیس کمیته اصلاح ساختار بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: ایرادات شورای نگهبان به مصوبه اصلاح ساختار بودجه به کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات ارجاع و کمیسیون این ایرادات را برطرف کرده است.


گرانی برخی محصولات گلخانه‌ای ارتباطی به قطعی برق ندارد

سخنگوی صنعت برق با انتقاد از برخی فرافکنی‌ها در خصوص گرانی برخی از محصولات کشاورزی قابل کشت در گلخانه‌ها تصریح کرد: در اوج مشکلات و محدودیت‌هایی که به خاطر سوخت نیروگاه‌ها به وجود آمده بود، با زمان بندی قبلی و برای حداکثر چهار ساعت در روز برق گلخانه‌ها قطع می‌شد.


نصب ۵ دستگاه ایکس‌ری خودرویی در مرز‌های زمینی پرتردد

رئیس کل گمرک ایران گفت: ۵ دستگاه ایکس‌ری خودرویی در مرز‌های زمینی پرتردد با کشور‌های همسایه نصب می‌شود که دو دستگاه آن در حال حاضر مستقر شده و سه دستگاه دیگر نیز به‌زودی مستقر می‌شود.


ضرورت قطع وابستگی در تولید واگن مسافری و لوکوموتیو

وزیر راه و شهرسازی وزیر راه و شهرسازی گفت: نباید در حوزه واگن مسافری و لوکوموتیو کشور، هیچ‌گونه وابستگی به خارج داشته باشیم و باید این اهداف از طریق رقابت با سایر سازندگان به مرحله اجرا برسد.


رشد ۳۵ هزار واحدی شاخص بورس

شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در معاملات امروز ۱۹ بهمن ۹۹ با رشد ۳۵ هزار واحدی به پله یک میلیون و ۱۷۰ هزار واحدی بازگشت.


درآمد ۵۳۵ میلیون دلاری از محل صادرات محصولات گلخانه‌ای

معاون امور باغبانی وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به اثربخشی اجرای طرح‌های گلخانه‌ای در بهره‌وری آب و افزایش تولید در واحد سطح، از ارز آوری ۵۳۵ میلیون دلاری صادرات محصولات گلخانه‌ای خبر داد.


ممنوعیت افزایش قیمت بلیت هواپیما تا پایان نوروز ۱۴۰۰

معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشور با اعلام اینکه بلیت پرواز‌ها تا پایان تعطیلات نوروز افزایش پیدا نمی‌کند گفت: برای افزایش قیمت پرواز‌ها احتمالا در ماه‌های اردی‌بهشت و خرداد سال آینده تصمیم‌گیری خواهد شد


افزایش ۴ درصدی سهم ایران از تولید پلیمر در ۱۴۰۴

مدیرعامل پتروشیمی گفت: سهم ایران از تولید پلیمر‌ها در جهان به ۵۳۰ میلیون تن در سال ۲۰۲۵ خواهد رسید و سهم ایران از این سبد در سال ۱۴۰۴ به ۴ درصد افزایش خواهد یافت.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *